zaterdag 22 november 2008

zaterdag 22 nov. 15.30

Met mijn lijf gaat het goed ,geen bijzondere bijwerkingen,alleen mijn tranen zijn vandaag moeilijk te bedringen zo vervelend voor de meiden,Vandaag erg veel emoties,kan zo wissellen per dag.Misschien ook omdat Lianne voor het eerst aleen naar de voetbal moest,ze vond het niet erg zei ze maar ik wel,al die jaren ga je trouw mee en nu door die rot ziekte kan het niet,dat geeft ook emoties,en ook angst naar de toekomst.Maar ze had wel gewonnen en gescoord.
Met Milou haar suprise gemaakt,een schaats van karton,toen Lianne thuis kwam naatr de open dag gegaan bij Joop Keyzer,Eef had het lekker druk,daar met zijn alle.Dan komt er zomaar iemand naar je toe wel dat ik hem kon maar niet echt goed dan moet je vertellen dat het eigelijk niet zo goed gaat en vandaag kan ik dat niet zonder tranen.Even lekker muziek van de band van Wally geluisterd,kwam weer iemand die er naar vroeg,Opervlakkig vertelt,Milou gaf nog bijval door te zeggen dat het ook op mijn nekwervels zit,Deze mvr. had door dat ze beter niet verder kon vragen,ze liep door en Milou zei nu hoefde je niet te huilen mam,zo lief en gelijk dikke knuffels en kussen van haar.
Ze gaan straks bij mijn zus slapen hebben daar heel veel zin in, geweldig.Wij gaan uit eten ik hoop dat het gaat lukken en dat ze me een beetje mijn gang laten gaan en mijn erover laten praten wanneer ik het wil.Dit is vaak het beste ook al weet ik dat mensen graag hun medeleven tonen.
Morgen gaan we naar de Efteling weten ze niet,maar wij hebben vrij kaartjes gekregen van de schoonzus en zwager van mijn zus,Paula en Hans alvast onwijs bedankt! Echt heel gaaf dat ze aan ons gegeven worden wat zullen ze verrast zijn de winterefteling en het is ook echt winter morgen,lekker warm aankleden en we gaan genieten van dit gave uitje met zijn viertjes.
Ga de dame weg brengen naar Maasland.

1 opmerking:

  1. Lief Gezin,
    Heel veel plezier morgen in de winter efteling... Ik geniet met jullie mee!
    X, Ans

    BeantwoordenVerwijderen