vrijdag 7 november 2008

vrijdag ochtend

Een prima nacht gehad niet beroerd geweest,en nog niet was van plan gewoon comp.les te gaan geven maar de computers op school doen het nog niet,dus ga ik lekker lopen ,zuurstof happen om de rode bloedlichaamjes zyn werk beter te laten doen.
Al boodschappen met Eef gedaan en hij ging weer even werken na de koffie.Damentjes lekker op school hadden er weer zin in.Gisteren avond had Lianne het even heel moeilijk,wat is dat toch waardeloos aan deze ziekte, ze heeft het niet over wat komen gaat maar dat laat ik zo bij haar ze komt er wel mee als het daar behoefte aan heeft Dat je kindertjes erzo met mee doen op hun manier,maar na lekker geknuffeld te hebben en gepraat lag ze toen ik naar bed ging heerlijk te slapen.
Milou had dit donderdag en wilde het woord wat komt als ik geen chemo zou krijgen niet in haar zeggen,ik ook niet zei ik tegen haar maar wel verteld dat de chemo moet anders gaan het niet goed met de cellen in mijn lijf.Ze moeten echt gaan slapen zoals ik dat tegen de meiden verteld heb.
Dit weekend niet zoveel druktes als vorige weekend,lekker relaxenen en genieten van de momenten met zijn vier.Lekker naar buiten als het weer het toelaat.

3 opmerkingen:

  1. Ha Monique,

    Fijn dat het vandaag zo goed ging. Hopelijk kan je volgende week weer een beetje bijkomen van de kuur. Wij blijven voor je duimen.
    groeten van de Keyzertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    Gelukkig is het vrijdag goed gegaan. Ik vind je een kanjer. Heel veel warme groetjes en knuffels van ons voor jullie. Veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Wat fijn dat we iedere dag kunnen lezen hoe het met je gaat.
    Zelf ben ik niet zo goed in het schrijven van stukjes op een computer, dus je zal dat ook niet zo vaak van mij zien.
    Maar weet dat ik iedere dag een of meerdere keren aan je denk.
    Vandaag samen met Romy een kaarsje voor je aangestoken.
    Monique hou vol, je bent een moedig mens.
    Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
    Fijne zondag Petra

    BeantwoordenVerwijderen