zondag 30 november 2008

zondag middag

Weer thuis,Gisteren had ik koorts en als de temp. boven de 38,2 is moest je contact op nemen, en dus netjes gebeld en doorgegeven moesten langs komen op de SEH.Bloedkweken,helaas weer naaldje in brengen maar ze deed het heel rustig 1 keer mis maar daarna goed.Longfoto ,voorhoofdholte en kaakholte,kijken of er geen blaasontsteking was,Maar er waren geen duidelijke aanwijzingen ze vonden het beter dat ik een nachtje voor observatie bleef en dan de volgende ochtend weer bloed prikken.Niet leuk maar,misschien wel beter.
Goed geslapen in het ziekenhuisbed en vanochtend voelde ik me een stuk beter,dan gisteren,even langs geweest op de afdeling voor de koffie met speculaas,was fijn om weer even bij jullie te zijn,goed om elkaar even te zien.Ans fijn dat je er was nu konden we elkaar toch even zien.
Terug op mijn plekje hoorde ik dat ik naar huis mocht ben dus weer lekker thuis bij mijn meisjes en mannetje,niets beter dan thuis!
Voel me dus gelukkig weer goed.

3 opmerkingen:

  1. Hé Monique,

    Gelukkig dat alles snel weer goed was met je en dat je snel weer naar huis mocht gaan.
    Toch waardeloos hoor als je zo vatbaar bent.
    Vind echt dat je er errug goed mee om kunt gaan...
    Zat in de nacht dat jij hier was maar ik heb je niet gezien.
    Wij hadden ook thee en speculaas hoor! (-;
    Doe hat maar rustig aan weer en hopelijk tot snel op de afdeling.

    Groetsels,
    Arjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Lees elke dag even je site, wat vervelend dat je weer even terug moest naar het ziekenhuis, maar nu gelukkig weer thuis.
    Natuurlijk wil ik helpen soppen enz. plan mij maar op een donderdag in als het nodig is.

    groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Lees elke dag even je site,behalve gisteren, hadden het feest van Huub 12 1/2 jaar priester. Wat vervelend dat je weer naar het ziekenhuis terug moest, maar gelukkig weer thuis.
    Natuurlijk wil ik je wel helpen soppen enz. plan mij maar op een donderdag in als het nodig is.
    Groetjes ook aan je kanjers,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen