maandag 1 december 2008

maandag middag

Milou naar de gym gebracht,Lianne is haar uitlaat hond aan het uitlaten,ze heeft een soort van verzorg hond woont achter bij ons ,leuk beest Patch en luistert echt naar haar de bazin had gevraagd of Lianne twee weken drie dagen van de week de hond uit mocht laten,tussen de middag en na school even laten rennen ,geweldig vind ze dat,ze wil zelf een hond dat snappen jullie wel maar helaas zijn we met meer mensen in dit huis en sommige willen het echt niet.
Vanmiddag weer gelopen moet weer even opbouwen dat voel ik wel,vanochtend visite gehad was fijn om ze te zien en gesproken te hebben wat is het toch een rot ziekte hij maakt zoveel mensen verdrietig en angstig voor de toekomst met al die mensen om mijn heen die zo meeleven en betrokken zijn, moet ik toch nog heel lang krijgen zeker die max. liever langer.
Sint kadootjes ingepakt.Bijna pakjes avond Milou is vol verwachting maar Lianne ook al weet die wel hoe het werkt maar wat je krijgt blijft een verrassing.Als ik dit zo schrijf is dat altijd zo ook al zijn de verrassingen soms minder leuk maar wordt je er wel mee overvallen.
Het gaat weer goed met mijn alleen de onderkant van mijn voet gaat ook vervelen, nog even en dan kan het weer herstellen,als ik me goed voel ga ik vanavond weer zingen,maar misschien moet Eef even naar zijn vader en dat gaat weer voor,wat is die man sterk,had ik niet verwacht vorige week dinsdag,hij gaat wel achteruit maar is ook nog wel helder op zijn tijd.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Monique, Ben de hele week al bezig om een berichtje te plaatsen maar op de een of andere manier wil het niet lukken. Wilde reageren op de efteling, ziet er zo leuk uit, jullie in de sneeuw. Speciaal voor jullie. Ook de verhalen over Eef z'n vader volg ik op de voet. Het blijft tenslotte je neef. En natuurlijk wil ik ook iedere dag even weten hoe het met jou gaat, jij bent zo ongelooflijk dapper en sterk. Nou lieve Monique, hou je goed en ik hoop je gauw even te spreken.

    Gr Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Monique

    Heb al een paar keer geprobeert om te reageren maar het lukt niet daarom schrijf ik steeds een kaartje Ik denk veel aan jou en leef met jullie mee. Ga weer proberen om hem te verzenden.
    Gr. van ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Monique,
    Fijn dat je zondag weer naar huis toe mocht. Ik was ook blij je even gezien te hebben, je was mooi op tijd voor de koffie. Hoop je snel weer te zien en met je te kunnen kletsen. Als ik iets voor je kan doen in welke vorm dan ook, laat het weten.
    Dikke X, ik denk aan je, Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hé dapper mens!
    Kwam nog even langs voor ik ga slapen... Kaartje komt, maar ben net als jij druk in de weer met één goedgelovige (Koen) en één wéér gelovige nu hij(!) er is! Maar je weet dat ik met je meeleef en je in mijn gedachten bent! Vind het fijn mee te mogen leven via je blog, nog fijner om je te zien, dus, wanneer kom je op woensdag!;-) Dag lieverd, hoop dat je kunt slapen en de bijwerkingen meevallen... Keep fighting!
    Als ik de baas zou zijn, dan zou ik nooit de mooiste bloemen eerst plukken... dikke kuzz
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Monique,
    ik heb met ontroering je blogs gelezen,
    ik vind het heel bijzonder dat je dit op deze manier met zoveel mensen kan delen
    ik heb veel bewondering voor je hoe je hier mee om gaat en zo fijn dat je veel steun uit je geloof kan halen
    ik vind het hartstikke fijn dat je met ons meezingt en kan mij daar ook goed in vinden ook ik heb veel gevoel bij zingen het geeft echt een ontspanning
    ik zal je blijven volgen en wens je heel veel kracht
    liefs Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique

    Hoe is het nu? hoop dat het een beetje gaat
    Gr. van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve monique,even weg geweest,maar nu heb ik je weblog weer gelezen.
    wat een sterke vrouw ben je ! ben je nog wezen zingen?wist niet dat je op een koor zat,lijkt mij helemaal leuk.
    hoop dat de klachten van je voet over zijn,hoop je weer gauw te zien,denk aan jou en je gezin.
    monique,veel liefs en dikke zoen.lenie kaptein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Monique,
    Geniet van de sintsfeer en voor jou hoop ik dat het weer meevalt met alle bijwerkingen.Ik wens je het allerbeste en tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen