dinsdag 23 december 2008

Dames weer thuis moe en mak van hun logeerpartij allebei weer op tijd naar bed,lekker thuis onder moeders vleugels.
Wel lekker gewinkeld zo in de kerstvakantie,gaat normaal niet met twee meiden houden dat niet lang vol.Wij hebben van half elf tot half vier lekker gewinkeld ook wel koffie gedronken en gegeten natuurlijk.Passen is wel op letten dat je niet met het kale hoofdje je hokje uitstapt om in een grote spiegel te kijken of het wel leuk staat,we zijn leuk geslaagd en zelf ook in de opruiming dingen gekocht.Natuurlijk ook nog even wat voor de meiden,en nog wat kerstkadootjes.Was heerlijk zo rustig samen met mijn zus door de winkels te neuzen.
Moest bij thuiskomst wel even met de benen omhoog en even goed de voeten ingesmeerd en ze voelen wel weer goed.
Morgen kerstboodschappen,heel raar maar ik heb geen onwijze lijst,moet nog maken trouwens dat heb je als je niet voor de hele maaltijden hoeft te zorgen en verrast wordt op tweede kerstdag wat we gaan eten.Succes allemaal met de kerstinkopen,en denk als je in de rij staat,ik heb alle tijd want wat is nu 15 min. langer wachten?Kijk wat om je heen naar al die gehaaste mensen dat is al tijdbesteding en laat lekker je gedachten gaan.Geen kerststress,maar gewoon genieten.

8 opmerkingen:

  1. he Monique,
    wat fijn dat je zo een leuke dag heb gehad zo samen met Jolanda,lekker neuzen in alle
    winkels.
    Je heb hlemaal gelijk hoor dat de mensen eens wat minder moeten stressen,maar vaak moeten ze eerstwat meegemaakt hebben voor dat ze dat beseffen .
    Meissie ga genieten van de komende dagen lekker met je gezinnetje en en weekje zonder medicijnen ,dat ga je vast lukken.Laat je lekker verwennen met eten en voor morgenavond heerlijk zingen in de nachtmis,wat je het echte gevoel van kerstmis geeft.
    Groetjes en een dikke kerstknuffel van
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique,
    Moest even een paar dagen gelijk lezen, we waren het weekend wandelen in Z.Limburg. Lekker hoor zo winkelen met je zus zonder de meiden. Ik wil je samen met Eef en de meiden een hele goede, rustige kerst wensen.
    Maar waarschijnlijk zie ik je nog in de kerk.
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Allemaal

    Ik hoop dat jullie met z'n viertjes hele fijne dagen met elkaar hebben. Wij zullen vanavond kaarsjes voor jullie branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique, Ik heb je raad op gevolgt en ben net terug van de AH en inderdaad, wat een gestreste mensen allemaal, ging er ook nog iemand door de haast met mij karretje vandoor, vijf minuten bij de vriezer staan wachten en uiteindelijk toch weer de goeie spullen gekregen. Ik wens jullie hele fijne dagen en geniet van elk moment, laat je vooral verwennen, je verdiend het, ook de groetjes aan de meiden en Eef. Kerstknuffel van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Monique,

    Er zit een verborgen schrijfster in je hoor, mooi zo , zo als je je gevoelens op papier, mail, kan zetten. Heel fijn dat je voorbereidingen voor de kerst goed verlopen, en inderdaad , het wachten bij ah, valt echt wel mee, mensen kijken is trouwens best leuk en wat wordt er weer gevrrrr,.... met de kerst, is dit nou wel echt de kerstgedachten, ik hoop dat de meeste mensen wel beter weten.
    We wensen je heeeeeele goede dagen en de allerbeste wensen voor 2009.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Monique,
    Ik was zo met die kerstwensen in de weer, dat ik jou en Eef niet eens persoonlijk Zalig Kerstfeest heb kunnen wensen. Bij deze dan alsnog maar even.
    Heb je net ook gezien bij Horizon en heb vanuit de kerkbanken weer heerlijk meegezongen.
    Ik denk aan jullie.
    Liefs.
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi zus nou je hebt mooi gezongen hoor het was een mooie mis fijne dag vandag en tot morgen dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi mo is die nu angekomen hij deed zo raar de computer kus xx

    BeantwoordenVerwijderen