maandag 22 december 2008

Een super gezellige zondag gehad,lekker gewandeld, geketst,en gegeten met zijn alle.De meiden heerlijk met hun vriendinenen gespeeld, echt genieten.Aan het eind van zo een dag denk ik dit mag niet overgaan we moeten elkaar nog jaren zien elke vakantie is zo een zo de afspraak maar eigenlijk moet het vaker.Dan krijg ik weer dat rot gevoel en wordt verdrietig maar ook weer de kracht van we moeten dit gevecht winnen.
De dames zijn logeren bij hun vriendinnetjes, allebei ook zusjes van elkaar in 's gravensande bij het bos dus die zullen zich vast vermaken,morgen zijn ze weer terug om uur of vijf ,lang zat voor deze moeder heb ze eigenlijk liever thuis maar moet ze wel los laten daar in en zelf waren ze heel enthousiast dus doe ik mee.
Vandaag voel ik me weer goed op de vaste dingetjes,vanmiddag lekker gelopen was heerlijk in het zonnetje,geeft je ex sta energie,was gewoon warm met lopen,pet en handschoenen konden uit.Nog twee dagen chemopillen en dan kan alles weer herstellen voor de volgende kuur.
Morgen een dagje winkelen met mijn zus in de Tuinen,even wat nieuws is ook wel weer lekker al is het niet echt belangrijk,maar een broek erbij kan wel ,misschien nog wat kerst kadootjes,er is al wat in huis maar je weet nooit wat je tegen komt.
Bedankt voor al jullie lieve woorden op de kaarten die ik weer ontvang voor de kerst.Wat 2009 ons allemaal gaat brengen weet niemand maar ik weet dat het ook een speciaal jaar moet worden,met lichtpuntjes voor ons maar ook voor jullie lieve mensen.
Ik ga aan de thee ,en daarna de kerstrepetitie voor de kerstnachtmis en zoals het nu gaat ga ik die mee zingen.

1 opmerking:

  1. Een fijne, mooie, bijzondere dag was het zeker zo met ons achten.Monique, wat ben jij een krachtige vrouw. Samen met Eef, Lianne en Milou zulke kanjers! Ik ben er dan ook van overtuigd dat er nog vele mooie dagen samen zullen volgen. Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen