dinsdag 2 december 2008

dinsdag avond

Wat een dag weer vandaag,met mijn gaat het goed,nog 1 1/2 dag chemotabletten en mag mijn lijf weer even bij komen klaar te zijn voor 11 december eerst naar de oncoloog voor de bloedcontroles,ze prikt nu ook de markers mee daar waar we het aan gezien hebben hopen dat ze al verschil ziet in deze waarde en dan natuurlijk wel in de positieve zin want dat hebben we nodig.
Vanochten hulp gehad van mijn zus en schoonzus in mijn huis zelf de was gestreken en we hebben zelfs nog gelopen,me zus en ik,was heerlijk buiten en ging weer beter dan gisteren.
Vanmiddag toen de dame's aan het eten waren ,heerlijke tomatensoep, werden we gebelt om naar opa/pap te komen,maar de dames gewoon naar school laten gaan is beter dat ze hem voor hun houden als vrijdag gewoon zijn praatjes en rechtop in de stoel,met bril was voor Milou erg belangrijk.
Eef ging vanuit zijn werk en ik met de auto onderweg ging af en toe het zonnetje schijnen zo van mam kijkt alvast mee zouden ze vandaag weer samen zijn? Ze zorgt dat we er weer allemaal zijn om bij hem te zijn,we waren er allemaal,we zijn de middag bij hem geweest en gaan nu om de twee/drie uur waken want met zijn alle erbij is ook niet goed.
Wat een sterke man,toch nog zo gehecht aan het leven al zei hij zelf dat het goed was,maar zodra hij een klein geluidje hoorden reageerde hij weer hij was soms, door de morfine wat verward,maar ook soms weer heel helder en dan sliep hij weer even ademde een tijdje niet en dan ging hij weer rustig verder met ademen,zijn morfine wordt de nacht door gegeven,toen ik weg ging vanavond hebben we samen nog even gebeden.Zou ik hem nu echt de laatste keer gezien hebben warm en ademend.We gaan vroeg slapen,Eef ligt al die moet morgenochend 6 uur weer naar zijn vader,ik ga ook mijn rust nemen,het is raar maar mooi om zo van dichtbij mee te maken.De dames zijn er heel rustig on merkwaardig rustig,hoop dat dat normaal is.ZE gingen lekker slapen,zonder vragen.

2 opmerkingen:

  1. monique en eef
    wil jullie eventjes heel veel sterkte en kracht toewensen in deze toch al moeilijke tijd en hopen dat je vader en schoonvader zn
    rust mag vinden.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    Bedankt voor je warme knuffel!..
    X, Ans

    BeantwoordenVerwijderen