woensdag 3 december 2008

woensdagavond 21.30

Ik ben een beetje moe maar dat is niet raar 4 uur slapen is nu iets te weinig,dus hoop op een betere nacht,Lianne is net naar bed veel te laat wilde hart van nederland kijken altijd erg emotieel ,dit keer ook weer,iemand die ongeneeslijk ziek is,waar ze dan iets moois voor regelen, dan kijk ze mee maar vraagt niets over de man maar vind het wel heel mooi dat ze dat doen zegt ze,ik vind dat zo moeilijk zou ze dat begrijpen?Wij,Lianne Milou en ik hebben mijn haar even in de wasbak gewassen ze wilde even helpen,nou hulp van twee meiden is altijd handig.
Vanochtend bij pap/opa geweest tussen de middag naar huis voor ze uit school kwamen,lekker gegeten met zijn viertjes,de dame gekozen waar ze gingen spelen en wij hebben eerst even gelopen en toen naar pap/opa tot half zes.Hij is nu in slaap, hij krijgt morfinepleisters en dormocum per infuus om de twee uur om te blijven slapen,dit is omdat de morfine zetpillen niet opgenomen waren en hij heel onrustig is geweest gisterenavond,heeft hadol gehad om hem rustig te maken,hij bleef maar kijken en reageren op allerlei dingetjes.Hoe hij vanmiddag lag is beter, rustig te slapen en nu bidden en hopen dat hij snel in mag slapen,hij wil graag op zijn verjaardag a.s. maandag gecremeerd worden,een mooie kado kon hij zich niet bedenken maar wij kunnen daar niet bij helpen,het komt wanneer het tijd is,en dat is het nog niet geloof ik.
Zelf nog een keer chemotabletten innemen morgenochtend,dan mijn lijf weer laten herstellen met name mijn neusslijmvlies en de kloven in mijn handen zijn erg gevoelig.Maar het valt echt nog reuze mee zo is het vol te houden.
Op naar 5 december ze hebben er zo een zin in,ik ook al is Milou straks van haar geloof af hoop ik nog heel veel 5 dec. mee te mogen maken,wel moeilijk die decembermaand zoveel speciale dagen erin met angst en onzekerheid naar wat er komen gaat,maar ik probeer er onwijs van te genieten al wil ik nog veel meer decembermaanden mee maken met mijn gezinnetje.Op naar kuur drie,met misschien al een klein lichtje over mijn markers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten