donderdag 4 december 2008

"donderdagavond 22.30

Eef zijn vader,heeft zijn rust gevonden vanavond om twee minuten voor 6 zelf kwam hij net binnen en Jeannet was er al,hij ging heel rustig,verdriet hebben we we gaan hem missen maar ook vrede,dat hij nu bij mam is dat wilde hij graag,al heel wat dagen geleden.
Morgen komt hij thuis waar hij opgebaard is,we hopen dat we zijn verjaardagsado kunnen waar maken en dat is op de dag van zijn verjaardag de afscheidsdienst en de crematie,maar dat horen we morgen allemaal.
Milou zeg nu is Opa een sterretje en vond dat de foto van Opa nu ook bij oma op de kast moest,Lianne zegt dat het goed is Opa wilde zelf graag dood,twee sterke meiden met zo ieder hun eigen gevoelens en gedachtens.Eef heeft er ook vrede mee.
Nu willen jullie weten en jij?Het is goed zo voor opa maar ook heel moeilijk om het nu zo dichtbij mee te moeten maken ,het zal allemaal niet mee gaan vallen de komende dagen,met alles er om heen maar er zijn dingen die ik wil en dat doe ik ook voor pap.Wij hebben denk ik de laatste keren dat we met elkaar gesproken hebben een speciale band gekregen en ik weet dat hij het met mam en mijn vader daar boven of waar dat is waar we elkaar weer zien,hun best gaan doen om beschermengelen te zijn voor mijn ,Eef en mijn meiden.
Voel me lichamelijk goed wel moe maar vannacht hopelijk een goed nachtrust voor ons allmaal.

4 opmerkingen:

  1. Tjonge Monique, gecondoleerd. En natuurlijk Eef ook! Zag het er gisteren naar uit dat het nog wel even kon duren, opeens is het dan toch gebeurd. Vreemd hoor en tegelijkertijd bijzonder als het zo zou kunnen zijn dat zijn laatste wens in vervulling zou kunnen gaan.
    Veel sterkte de komende dagen.
    Liefs.
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique en Eef, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met weer veel verdriet. Fijn dat jullie er vrede mee hebben en dat het voor jou Monique extra moeilijk is kan ik proberen te begrijpen maar hoe jij het voelt weet alleen jij. Lieve mensen, zorg goed voor elkaar en Monique we leven weer met je mee hé voor de komende week. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique en Eef, gecondoleerd met jullie (schoon)vader. Moeiijk, deze emoties dwars door de Sinterklaastijd. Hoop dat jullie toch een fijne avond hebben gehad op 5 december. En ik wens jullie dit weekend veel kracht om met familie de crematie voor te bereiden.

    BeantwoordenVerwijderen