zaterdag 20 december 2008

Het gaat goed hier,gisteren en vandaag weinig last van bijzonder vervelende bijwerkingen alleen mijn handen en voeten zijn pijnlijk, wat meer en sneller dan de vorige keren.Wazig zicht maar dat is voornamelijk lastig met auto rijden.
Lianne vanochtend zaalvoetbal toernooi gehad met Eef, ik en Milou thuis wat rommelen en natuurlijk een spel met de koffie met mijn spelletjes kind,Dit keer heeft ma gewonnen met monypoli,was ze niet gelukkig mee,maar ja je kan niet altijd winnen in het leven.
Vanavond naar de ijsbaan geweest,was gelukkig niet echt koud,ze gingen weer super hard allebei ,vanavond oefenen voor de oudejaarswedstrijden 30 dec 's ochtend om 7.15 aanwezig zijn,zijn helemaal vroege tijden vergeleken met de voetbal.
Lekker genoten van al die kleine dingetjes,en kan me dan eigenlijk niet voorstellen dat ik ziek ben en dat ik niet in de toekomst durft te denken,maar eerst naar 19 jan. en dan 21 jan de uitslag van de MRI.
Morgen gezellig visite uit Lievelde,zijn zijn met ons gereist naar china ,om hun eerste kindje Lishu te halen toen wij Lianne haalde ,de dames hebben een speciale band en wij als ouders ook en hun jongste en Milou kwamen niet samen maar kunnen het reuze goed vinden samen.En hebben ook een goed band met elkaar.
Dan op naar het kerstfeest ik ga er van genieten al geeft het allemaal toch een raar gevoel in mijn koppie en zal het soms even wat moeilijker zijn maar we gaan ervoor op naar nog meer kerstfeesten met mijn meiden, Eef en mijn familie,veel lichtpuntje, in de boom en brandende kaarsjes, welke wij het komende jaar ook zien willen,welke ons hoop op de toekomst geven.

3 opmerkingen:

  1. hallo Monique,
    leuk die schaatsende meiden, Ajiet schaatst ook bij een club. Ze is nu zelfs op schaatskamp. Groeten aan je bezoek morgen! Ik wens je een Kerst die naast moeilijk ook een bijzonder mooie zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. |Hoi monique
    Ik heb alles in een adem gelezen en kon het niet helemaal droog houden Ik las dat je met schoonmaken problemen hebt Ik weet niet of je huis al schoon is maar ik kan vandaag best helpen Dus als je dit leest geef een belletje of mail
    jeanet munniksma [Zangkoor]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Truus heeft van Marquerite van je ziekte en blog gehoord. Ik heb je verhaaltjes gelezen en Truus gaat ze morgen ook lezen. Wat opvalt aan je krabbels is je oneindige liefde en vechtlust voor je kanjers en je dierbaren. Ik wens je nog veel kracht toe en wens je fijne en gezellige kerstdagen waar er hopelijk nog vele van voor je zullen volgen. Alle dagen maar juist met deze dagen denken we aan jullie. Heel veel liefs en groetjes ook namens Truus.

    BeantwoordenVerwijderen