donderdag 18 december 2008

Zo het zit er weer in en weer in een keer goed geprikt super! Wat nou niet te prikken?
Niet veel geslapen maar gezellig geklest met mijn zus en weeer verwend door haar.
Vanmiddag even uurtje geslapen op de bank met de meiden in huis nadat we de worstenbroodjes hadden gebakken voor het kerstdinee op school.Drie keer heen en weer gelopen maar school ,maar het gaat weer goed gelukkig,was leuk op school levende kerststal en de meiden vonden het fantastiche om op school te eten die blije bekkie daar doe het voor. Weer een kuur goed doorstaan nu de chemopillen af maken tot eerste kerstdag en dan lekker kerst vieren me lekker laten verwennen tijden die dagen wordt voor een groot deel voor mijn gekookt wat kleine dingetjes zelf maar dat is een makkie geen grote dingen regelen.NOg wat onder de boom voor de dame's dan is het feest weer kompleet.De kraasjes en jullie gedachten en gebed, en mee lezen op mijn site helpen echt blijf me steunen ook als het even donker is dan komen er weer lichtpuntjes.
Nu even Marco Bosato Wit Licht kijken op TV,toen ik daar was wist ik het net dus heeft een specal iets samen met mijn zus nichtje en vriendin van mijn neef geweest hebben afgesproken over twee jaar naar Blauw licht te gaan, wordt heftig bij sommige liedjes, huilen???

2 opmerkingen:

  1. he monique,
    fijn om te lezen dat het weer goed is gegaan,
    lekker genieten de komende twee weken met de meiden in de kerstvakantie.Groetjes
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    Geniet van de komende sfeer volle dagen,laat je verwennen ,en
    met z`n allen op naar een gloednieuwjaar!!!!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen