maandag 15 december 2008

kaarten omwissellen en de boom optuigen











Helaas moeten de kaarten met al die lieve woorden met medeleven en bemoediging van de muur de kerstpost moet ook een plaatsje krijgen,het zijn er ruim 135 stuks die ik in deze korte heftige periode mocht ontvangen,heel veel dank hiervoor,ik bewaar ze in een gouden doosje en zal ze even pakken om te lezen,als het even niet zo lekker gaat.


Ik zal even laten zien hoeveel er hingen.Het is nu een hele kale muur geworden !
En mijn twee kanjers die helpen om de boom op te tuigen,Eef heeft gisteren ook nog een stukje van het huis verder versiert is hier goed in en heel precies.

1 opmerking:

  1. Hallo,
    nou Monique je bent goed geholpen door je meiden zo te zien op de foto's, ik hoop dat je fijne dagen mag hebben zo met je gezin,
    gr. jol.

    BeantwoordenVerwijderen