dinsdag 16 december 2008

op naar donderdag

Het gaat goed alleen af en toe stekende pijn in mijn leverstreek,ik hoop dat dat de chemo is die aanvalt om het zo maar te zeggen.Mijn handen gaan goed,dit natuurlijk door de helpende handen in mijn huisje,want water met zeep en zeker warm water voel je wel dat ze erg kwetsbaar zijn.Ook als je onder douche gaat niet te warm meer.En veel smeren en handschoenen aan buiten.Voel wel dat mijn conditie aan gevallen wordt o.a. als je even snel de trap op moet om iets te halen,maar ik loop weer bijna elke dag, dus moet ik het daarmee een beetje op pijl houden.
Gisterenavond lekker wezen zingen heerlijk om je daar in te geven ,geeft ontspanning en komt het koppie even tot rust.Niet te veel naar de tekst luisteren maar gewoon zingen.Repetitie voor kerstnacht, hoop dat het me lukt om mee te zingen de nachtmis.
Vanochtend met mijn zus lopen in de mist in de polder ,lekker fris maar goed in de kleren en dan is het weer heerlijk.Even wat actie voel me soms wel erg lui,wat zou ik graag terug willen naar voor 3 oktober maar helaas kan dat niet en weet ik dat ik het een plaatsje moet geven maar jullie begrijpen dat, dat niet eenvoudig is en de golfbewegingen in mijn emoties en gevoelens naar de toekomst heel wisselend zijn.
Op naar donderdag de tweede keer taxolinfuus van de derde chemokuur,daarna hebben de meiden kerstvakantie,ze zijn er echt aan toe zijn allebei best wel moe.

1 opmerking:

  1. Hai Monique,

    Fijn joh dat het zo goed gaat.
    Lekker dat je weer stukken kan lopen, moet toch heerlijk ontspannend zijn.
    Is nu buiten ook prachtig om te gaan wandelen, de mist, de rijp op de plantjes...
    Jammer dat "jouw hoofd" er niet de hele tijd ook van kan mee genieten maar wat ben je goed bezig.

    Alvast sterkte voor donderdag en zet hem op meid!

    Groets,
    Arjan.

    BeantwoordenVerwijderen