woensdag 17 december 2008

Na een flinke wandeling vanochtend met Eef,vanmiddag bij de tandarts geweest ik heb duidelijk gezegd dat hij niets mocht doen ook niet in mijn tandvlees prikken anders gaat het straks mis.Het was een nieuwe tandarts welke dus wel van bloed houd zelf bij Lianne maakte hij dat het tandvlees wat bloedde,en arme milou vond hij een stukje tand in haar bovenkaak van een tand die al eens eerder getrokken is ging hij er wel even uit halen niet dus huilen en mond dicht we moeten nog terug in feb om een kies te trekken ben benieuwd of dat gaat lukken.Het stukje tand heeft ze zelf eruit geverven op Eef zijn advies en lukte ook nog wat een geluk.
Vanmiddag druk geweest met koekjes bakken en cake ,de koekjes zijn voor morgen dan hebben ze kerst eten op school moeten ze allemaal wat maken en eten dan 's avonds op school,voor Lianne gaan we morgen nog worstenbroodjes bakken.'s middags zijn ze vrij.
Maar eerst morgen de tweede gift van de taxol,heb nog wel een gevoel van daar zit mijn lever geen pijn maar soms ben je bewust dat hij er zit,na gisteren een erge zware dag in mijn koppie te hebben gehad,met veel tranen,een diep daletje was het maar we zijn er weer soms moet ik dat gewoon toelaten ook al wil ik graag sterk zijn, nu gaat het wel weer redelijk,morgen wordt er weer aan gewerkt om die cellen te laten slapen want dat moet echt gebeuren ik wil nog zo graag van mijn meiden genieten het zijn zulke kanjers en zo lief en gewoon super meiden,ze hebben mijn nog veel te hard nodig.Daar doe ik het voor!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Monique, Heel veel sterkte weer voor vandaag. Goed dat je alles zo op schrijft, ook van dat onrustige gevoel, misschien geeft het dan wat rust in jou koppie. Blijf genieten van de mensen om je heen en pak elke hand aan als jij hem nodig hebt. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Monique, Lekker hoor zo'n wandeling! Zeker na zo'n dag en de dag die komen gaat. Sterkte morgen!!
    Liefs,

    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen