maandag 5 januari 2009

Dames weer naar school hadden niet veel zin maar kwamen weer enthousiast thuis.
Vandaag gebelt met de oncologie verpleegkundige,deze heeft contact gehad met de oncoloog niet dr. Bos is vrij op maandag.Ik heb geen uitvalverschijnselen ,zodra ik dat heb direct contact opnemen met hun.Ik dacht zelf dat het wat beter was maar nadat ik even naar de drogist gelopen had, had ik spijt dit was niet fijn,toen maar de fiets voor de rest van de boodschappen en om Milou naar de gym te brengen,fietsen gaat beter dan lopen,lijk wel een oud wijf zoals ik loop met name het op gangkomen is het probleem. Mocht paracetamol en smeren van de spier als advies.Als ik twijfelde of de pijn niet minder werd moest ik morgen nogmaals contact op nemen met het ziekenhuis,weet nu ook dat ik dus elke klacht bij hun moet melden zolang ik onder behandeling en niet naar de huisarts hoeft te bellen met klachten.Dit is wel weer balen want ik kan nu helemaal weinig en voel me echt nutteloos zo thuis zittend,maar foto's gekopieerd op dvd vanochtend,moet toch wat doen.Buiten lopen doet me altijd goed ik hoop dat het van de week weer gaat lukken,ook voor de gezondheid beter.

1 opmerking:

  1. He Monique, ik hoop dat het inmiddels weer een beetje beter met je gaat en dat je alweer een beetje hebt kunnen wandelen buiten? Of is het nog steeds pet met die bilspier?
    Het is nu in ieder geval helemaal uitkijken geblazen buiten; Mionne is net onderuit gegaan met de fiets en heeft nu ook last van haar billen :-(
    Kwam gewoon maar even langs om je te laten weten dat ik aan je denk.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen