maandag 19 januari 2009

Dat hebben we gehad

De CT- scan is weer gemaakt na twee keer mis prikken eindelijk de derde keer na opwarmen van mijn arm met een washandje gelukt,ook zij vonden het vervelend maar het is weer geklaard het prikken was dus meer tijd dan de heel scan, dat is zo gepiept.
Thuis even gegeten en bakkie met Eef en hij is door dat geweldige weer naar zijn werk, hopen dat het nog droog wordt dan kan ik weer een klein rondje proberen.
Vanochtend had ik mijn pruik niet op vond Lianne toch raat dat ik zo naar het ziekenhuis ging ziet iedereen dat je kaal bent in Delft gaf ze aan,nou zoveel mensen die we kennen zijn daar niet was mijn antwoord.Vind het raar dan? vroeg ik .Een beetje wel maar ,als je thuis komt zet je je pruik weer op?Toch meer Mama met pruik dan met mutsje,vond ze,niet dat het raar staat zegt ze dan nog wel erachter aan.Wat een lieverd die kanjer van mijn,ze voelt de spanning aan dat voel en merk ik aan haar maar dat kan ik niet voor haar wegnemen.Milou is bezig met haar komende verjaardag aftellen voor haar.Lekker onbezorgd heerlijk ,zo moest het eigenlijk blijven voor hun.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Heel veel sterkte de komende dagen voor jullie allemaal.Wij voelen de spanning met jullie mee en gaan van positief nieuws uit. Heel veel warme groetjes en veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel erg aan het duimen voor de uitslag op woensdag!

    Hele dikke kus
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Ook wij hopen op een goede uitslag natuurlijk. Ik heb gisteren bij Maria een kaarsje voor je opgestoken. Het is dan wel niet de zwarte Madonna maar dat zal toch niet uitmaken. Veel sterkte en lieve groetjes.
    Truus Stoffels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :Hoi Monique,
    Spannend hoor , dat afwachten op de uitslag,
    we hopen dat je dit niet allemaal voor niets heb gedaan en dat de uitslag heel positief mag zijn, vrijdag gaan wij naar de Weissensee voor een weekje vakantie, maar je moet weten dat jullie in onze gedachten mee reizen. Veel zonneschijn en liefde van de westlander.
    gr. cor en jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou is het aftellen geblazen meis. Nog twee nachtjes slapen..... Ik leef met je mee.
    Leuk verhaal van Lianne van zondag: dat ze haar zilveren voor een gouden! mocht inruilen. Super natuurlijk!
    Heeft Milou nog verjaardagswensjes?
    Lieve groetjes,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique, heb je vandaag niet gezien, maar je bent veel in mijn gedachten.
    Ik duim en bid,voor het belangrijke licht puntje.Hier zullen veel licht puntjes branden woensdag.
    Ook namens Edith heel veel sterkte,die is weer ff over uit Hongarijen.
    Dikke knuffel Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voel de spanning. Heel veel kracht!
    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique en je kanjers,
    Spannend hoor wachten op de uitslag, bidden, duimen en positief denken we doen het allemaal voor jullie.
    Heel veel liefs Ankie van Zuylen

    BeantwoordenVerwijderen