zondag 18 januari 2009

spannende week

Weekend weer voorbij,vandaag begonnen met spulletje te drinken voor morgen de c.t. scan om 9 uur,zie daar absoluut niet tegenop,misschien even het prikken maar vorige keer kwam er een arts prikken toen ik vertelde dat ik moeizaam te prikken was,dus ga er vanuit dat dat morgen ook gebeurd.Dan naar woensdag dan hoor ik de uitslag,en worden onze gebeden hopelijk verhoord en is er een lichtje naar de toekomst,ik heb zelf goede hoop maar in je achterhoofd blijf natuurlijk ook dat het niet goed kan zijn al wil ik daar niet aan denken,maar we gaan voor de goed bericht.Als het ander wordt weet ik het denk even zelf niet meer.
Het weekend iets meer gelopen, in huis gaat het eigenlijk goed ,maar als ik buiten loop gaat het na een minuut of 10 weer kwarren,maar rustig opbouwen,denk ik.
Lianne gisteren ge voetbalt in Maasland wezen kijken en mijn zus ook, de vereniging waar haar mannen voetballen,Milou vroeg zich wel af voor wie ze nu was,Schipluiden of Maasland.
sAvonds naar de schaatsbaan hebben ze weer lekker geschaatst,Lianne moest haar medaille inleveren dit omdat ze eigenlijk goud had i.p.v. zilver,nou dan ruil je hem wel in natuurlijk.
Vandaag luie zondag met Milou kolonisten gedaan en natuurlijk weer dik verloren hoe ze het voor elkaar krijgt,doe echt mijn best om een keer te winnen maar is niet makkelijk.We hebben ook samen de traktatie alvast gemaakt voor op school uit te delen we hebben samen lekker geknipt en geplakt,vullen moet nog maar het kan maar klaar zijn,je weet niet wat er van de week weer gaat gebeuren.
Vanavond nog even contact gehad met canada,daar is het nog echt winter dik pak sneeuw,wij hebben dat niet maar goed ook want heel ons land ligt dan stil denk ik.Ook nog iets wat ik nog wil doen de reis naar china maar ik had ook altijd in mijnhoofd als de meiden groot zijn ga ik naar canada koffie met een stroopwafel bij Petra en haar mannen,maar wie weet gaat het toch nog gebeuren in de toekomst.Al is die onzeker.Ik kreeg een mooie spreuk van iemand: schaduw zegt dat de zon schijnt .
Even voor neef Nick ik hoop dat jij ook een goed gesprek krijgt in Leiden komende dinsdag,ik denk aan je!

2 opmerkingen:

  1. hoi zus en we gaan ervoor dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie spreuk! kracht van positief denken!
    heb je 17 mei vrij staan in je agenda!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen