maandag 19 januari 2009

Ik merk dat de spanning er hoog is in mijn lijf allelei steken in de leverstreek maakt mijn erg onzeker en is het moeilijk om positief te denken ook te veel gegoogeld vandaag wordt je ook niet beter van maar ik wil zo graag succes verhalen lezen kan ik niet vinden dan wordt het moeilijk om in wonderen te geloven maar ik doe mijn best en ik weet nog heel goed dat ik deze weg moet bewandelen en een flinke heuvel op moet voor mijnzelf en mijn kanjers,was het maar woensdag rond 12 uur dan weten we meer.Net wel nog even wezen zingen eigenlijk wel lekker even verstand op nul om het zo maar te zeggen wel op de toonhoogtes letten want noten lezen kan ik niet dus zing op gehoor.

7 opmerkingen:

  1. Hou goede moed, lieve meis...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk iedere dag aan je en hoop met je mee voor een goede uitslag morgen.
    Goed dat je bent gaan zingen!
    Zoveel mogelijk doen om jezelf af te leiden.
    Sterkte voor morgen.
    Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, hoorde van Eef dat het niet zo lekker liep met het prikken, en nu die onzekerheid voor de uitslag, gek wordt je er van. Ik begrijp niet dat ze daar niet iets op verzinnen. Maar goed, het is niet anders en we blijven allemaal positief aan je denken (dat moet toch helpen?) en wachten met je mee. Heel veel sterkte de komende 24 uur.
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Wij willen je vanuit Wondelgem morgen heel veel sterkte en succes toewensen. Laten we hopen op een positief bericht. We zullen voor je een kaarsje branden en alle positieve energie naar je toesturen. Houd de moed erin!!!
    Veel liefs Claudia, Orlando, Yanina en Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique en Eef,
    wij zijn bij jullie morgen,alle warmte van iedereen, dat gaat jullie zeker helpen morgen.
    Positieve uitstraling van ons alle.
    Tot morgen monique,
    dikke kus de gobeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique
    We steken vanavond de kaarsjes voor jou aan.
    Alle kracht en positieve gedachten toegewenst
    voor de komende uurtjes.We denken aan jullie
    Een hele dikke knuffel
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Monique
    we duimen voor een goede uitslag morgen !!!

    sterkte

    wilma van meurs

    BeantwoordenVerwijderen