donderdag 15 januari 2009

fiets gepakt

Vandaag met de fiets naar het RRDG geweest even koffie gedronken,gezellig om weer op de afdeling te zijn al jeuken mijn handen bij het zien van die kleintjes wat een wonderen die kleine mensen met alles erop en eraan zo pril en mooi.Blijft een mooi beroep het zorgen voor moeder en kind.Maar ik weet het het mag niet al zou ik het zeker wel kunnen zoals ik me nu weer voel. Even op gean geweest daar was Anneke toevalig ook even samen geklets blijf altijd heel special om lotgenoten te spreken.Was heerlijk op de fiets wind in mijn pruik,niet echt want de pet zat erop,maar het was echt lekker vanmiddag bakkie gedaan met Monique bij qauline,even bij kletsen over van alles en nog.Milou is nu spelen en Lianne had weer zaaltraining,mijn vriendin fietste met hun mee en ophalen want dan is het donker,en willen we niet dat ze alleen over straat gaan.
Gevoel bij mijn lever blijft hetzelfde,volgende week even horen als we er toch zijn.Handen onder contole nog twee keer een dosis chemopillen en dan rust voor mijn lijf even bij tanken en op naar de goed uitslagen van volgende week!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Monique!

    Hoe gaat het nu? Ik vind het vaak leuk om je verhaaltjes te lezen, ze zijn interessant en zo eerlijk, ondanks dat het nieuws niet altijd al te best is, kan ik vaak wel lachen om de leuke dingen die je opschrijft. Dat vind ik erg knap.

    Vandaag heb ik een kaartje van jullie in de bus gehad :) heel erg lief!

    We zien elkaar snel weer, groetjes thuis!

    Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique, Ik wil je voor morgen (maandag) heel veel sterkte en succes wensen en dat het gif z'n werk maar mag doen. Woensdag weer een spannende dag. Wij denken aan jullie en ook hier staat een kaarsje voor jou te branden.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Even een berichtje om je succes te wensen morgen. Ik denk aan je!
    Lieve groet.
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Monique,
    Als ik het goed heb krijg je morgen uitslagen. Jij had het al over goed uitslagen en daar ga ik ook helemaal vanuit. Toen ik je 10 jan. bij Ben en El zag vond ik je er goed uitzien ondanks alles. Vanochtend in de kerk heb ik voor je gebeden, je bent zowiezoal veel in mijn gedachten, maar een gebed in de kerk komt misschien sneller aan. Dus elke keer als ik in een kerk kom, bid ik voor je. Ik wens je veel sterkte om deze spanning aan te kunnnen en ik lees het goede bericht wel op deze site.
    Groetjes Mieke Sonneveld.

    BeantwoordenVerwijderen