zaterdag 10 januari 2009

Het gaat goed niet anders dan de vorige kuren,alleen beetje balen want de bil komt weer terug probeer te lopen en de oefeningen te doen maar ik denk dat Remy nogmaals de spier moet los maken,a,s, maandag maar weet nu wat het is dus hoef me geen zorgen te maken,maar toch wel lastig wordt nog geen grote afstanden volgende week denk ik?
Vanavond nieuwjaarsborrel bij de vriendengroep,nog even oppas regelen wel beetje laat maar ik wilde eerst even aankijken hoe het ging en het gaat lukken met mijn maar nu nog even oppas,maar komt goed.
De dames en Eef hebben vanochtend een 16 km. schaatstour gedaan op natuurijs, Voor Eef denk nog de zwaarste klus de meiden zijn meer geoefend dan die papa,dus geen schaatsen op de ijsbaan vanavond met botte schaatsen niet fijn en wel weer genoeg ijs en kou vandaag.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Fijn dat je niet te veel last heb van de kuren,
    en fijn dat de meiden hebben genoten van het natuur ijs,
    hoop dat eef er ook zo over denkt, anders moet je hem maar even vertroetelen. Hoop dat je bil weer meegaat werken, kan verrekt lastig zijn z'n spiertje, Mo, heeel veeeel sterkte weer, gr. Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Monique,
    Sterkte, we denken aan je hier in Brabant. Groetjes aan Eef en de meiden. Christianne Paul, Lisa en Jasmijn Scheeren

    BeantwoordenVerwijderen