vrijdag 9 januari 2009

tweede gift zit erin

Zo die zit er weer in,ging weer goed met prikken ongelofelijk ze kunnen echt goed prikken die meiden daar,en ze zijn zo lief.Niet geslapen was dus gezellig kletsen en ik kreeg weer een lekker fruitje van mijn zus,wel heeft ze even alleen gezeten (Sorry zus) ik kwam iemand tegen even mee gepraat.
Wij hebben boodschappen gedaan na de chemo, en toen naar Remi,voor mijn bil,even uitgelegd wat er was en hij heeft de bilspier die vast zat weer even tot orde geroepen,en even beet genomen ,leek wel een puist die uitgeknepen (werd lekker verhaaltje) maar zo voelde het wel,en ik loop weer goed ,nog voorzichtig want ik was zo gewend geraakt om op te staan en dan eerst de pijnschut te krijgen.Heb wat oefeningen en als het maandag niet beter is weer even langs komen,jullie horen hoe het verloopt ik hoop dat het weg blijft kan ik weer regelmatig lopen in het zonnetje of de wind dat maakt niet uit maar ik n mis dat heel erg.
Doe vanmiddag rustig aan even op de bank denk ik mijn bloeddruk was nog niet geweldig 99 onderdruk, wel onder de 100,afwachten wat ze er volgende keer van zegt?
Morgen gaan de dames een tocht op natuurijs schaatsen heerlijk in de frisse buiten lucht,ik hoop dat ik kan gaan kijken en het liefs lopend.
Fijn weekend allmaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten