zondag 11 januari 2009

Vandaag aardig dagje gehad merk wel dat de chemo mijn conditie aan getasten,omdat ik nog niet zo geweldig loop met die bilspier even gefietst maar tegen wind is dat goed te merken,kan beter lopen maar dat is nog moeizaam,morgen denk nog maar eens naar Remy even nog een keer los maken.Wel weer een onstoken oog dus de heel dag met bril en een giga rode kop de helft van de dag dit komt door de taxolchemo van vrijdag,uitelijk ziet het er erg opgeblazen uit ook komen er allemaal pukkeltjes maar ook dat hoort erbij wordt nu uitlijk toch ook wel zichtbaar vind ik, moet denken aan de vorige keer toen was ik nu klaar na vier kuren en weet dat ik toen ook zo een idee had dat ik een michelinnepopje was zo voelt het nu ook soms. Maar hoeveel het er nu gaan worden dat weten we niet maar veel zoals dr.bos de eerste keer al aan gaf,Mijn handen en voeten zijn nog onder controle te houden wel gevoelig maar het gaat goed.Ook heb ik een branderig gevoel aan de zijkant van mijn lijf te hoogte van de lever,ik hoop werk van de chemo?
Vanmiddag zijn de dame s weer met Eef op de vaart wezen schaatsen,was heerlijk weer en erg druk met al die schaatsers,het is lekker dat Eef zo met ze in de weer is met het ijs ik hou er niet van en kan het niet en moet er nu niet aan denken.
Na deze week moet ons lichtpuntje komen dan kan ik er weer tegen de komende tijd,21 jan wordt weer een belangrijke datum en dan op naar Milou der verjaardag 9 jaar wordt ze dan en ik wil ze nog heel veel verjaardagen kunnen vieren met haar Lianne en Eef.Nog even traktatie verzinnen van de week,en kadootjes kopen.
Moet bekennen dat toen ik vandaag twee wat oudere mensen met elkaar zag wandelen en fietsen dat ik even moeilijk had want zo zouden Eef en ik ook zo graag oud willen worden,samen fietsen en wandelen als de kids groot zijn rare gedachten maar blijf heel onzeker allemaal.
Zo en nu ga ik weer mijn bed in want slapen gaat gelukkig weer even goed.Rust voor het lijf en het koppie.

1 opmerking:

  1. Kom op he Monigue,we denken aan je!En duimen voor 21/1. liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen