zondag 25 januari 2009

Het weekend bijna weer om,ik voel me goed voel wel als ik gelopen heb ,al twee dagen achter elkaar, een vast rondje, dat je conditie aan gevallen wordt maar het ging en daar bij ik al heel blij mee,lekker even buiten een uurtje.En blijven smeren op de handen en voeten.
Gisteren naar de uithof geweest hebben ze weer lekker geschaatst,geen voetbal was afgekeurd.Eef heeft het huisje van zijn vader leeg gehaald,wordt per 1 feb. de huur op gezegd.
Ik had nog een mooi gedicht gevonden,had ik nog beloofd bij deze.
Soms zit het eventjes niet mee
Dan liggen er op je levenspad
weer van die venijnige
messcherpe kiezelsteentjes
je probeert ze te ontwijken
maar soms lukt dat gewoon even niet...
Dan doe ik het maar zo met liefde en vertrouwen
in mijn hart raap ik ze op
probeer de scherpste randjes
ervan af te slijpen
omvat ze met wolkjes moed..
Leg ze terug op het levenspad en
zet met voorzichtige voetstappen
mijn weg voort
met een zachte wind in mijn rug
voor juist dat ene zetje meer....

1 opmerking:

  1. hallo Monique .hier een berichtje van je nicht Helen uit Delft. Ik hoorde het verhaal van Helen van John afgelopen zaterdag en ik werd helemaal niet lekker toen ik het hoorde.Zij heeft mij toen dit blogspot adres gegeven,om toch even te reageren .Ikheb een beetje gelezen en ik heb diepe bewondering voor je dat het op kan brengen om alles wat je meemaakt te verwoorden op internet.Heel mooi,en ik hoop van harte dat alles goed aanslaat en wens jou en je gezin heel veel sterkte en heel veel kracht om jullie hier door heen te slaan, ook al zien we elkaar bar weinig ik ben in gedachte bij jullie. Dikke knuffel vanje nicht Helen

    BeantwoordenVerwijderen