vrijdag 23 januari 2009

hij gaat goed

Het gaat weer super met de chemo in mijn lijf allen mijn handen en voeten zijnerg gevoelig maar te verdragen,heel veel smeren.Natuurlijk voel ik dat ik bij inspannend lopen zoals snel de trap op ga even mijn hart en ademhaling op hol slaan maar even rust en het is weer weg.
Boodschappen gedaan vanochten Milou der kadootjes gekocht,daarna de dames eten even achter de comp. en een telefoontje gehad,bedacht me dat ik nog even langs de eerste communiewerkgroep zou gaan daar even heen gelopen,en kon daar nog even drie kwartiertje geholpen.
DE dame hadeden vriendinnetje s en hebben lekker hier in huis gespeeld.En zo is de dag weer gevult,zoals jullie lezen doe ik zoveel mogelijk wat ik kan en dat blijf ik doen,zo vul je dagen en verzet ik mijn gedachtens.
Allemaal een fijn weekend,geniet ervan.

2 opmerkingen:

  1. jullie ook een fijn weekend toegewenst,en dat gaat jullie vast lukken na zo,n super bericht van woensdag.
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus zit je niet te lang achter de computer ? die ochtendjes vliegen voorbij met die boodschappen doen fijn weekend hoop dat je nog wat kan lopen dikke kus j4e zus

    BeantwoordenVerwijderen