woensdag 28 januari 2009

Morgen weer chemo,Lianne gaat mee kijken,Milou wil absoluut niet meedus dat laten we zo,soms denk ik hoe zou het zijn als ik opgenomen moet worden zou ze dan ook niet willen,maar daar moet ik nu maar niet over piekeren.
Vanmiddag zijn de dames geknipt bij Amanda in haar nieuwe zaak,bij mijn even de tondeuse erover gehaald,mijn haar was wel gegroeit maar is spierwit en net babyhaar ,groeit dus wel met de chemo,mijn wimpers en wenkbrauwen zijn er ook nog wel dun maar ze zijn er nog wel.Milou der traktatie afgemaakt ze is aan het aftellen,nog drie nachtje en dan wordt ze negen,en volgend jaar tien daar wil ik ook bij zijn en nog een heleboel verjaardagen verder hoop ik.
We zijn aan het zoeken voor de vakantie zo raar idee om zover van te voren te gaan plannen,China wil ik ook nog maar ik denk dat dat volgend jaar voorjaar gaat worden, dat hadden we eigenlijk zo gepland,allemaal van die moeilijke beslissingen als je toekomst zo onzeker is.We moeten het eens voorleggen bij dr, Bos maar eigenlijk weet ik dat ze geen duidelijk uitspraak kan doen heirover.
Mijn gevoel zegt dat het volgend jaar ook nog kan maar dat blijft moeilijk om daar van uit te gaan met een lijf wat eigenlijk doet waar het zin in heeft als het geen chemo krijgt.Allelei van die moeilijke toekomstplannen die je normaal gewoon neemt is nu niet eenvoudig zijn omdat je toekomst niet te voorspellen is als je kanker hebt.
Maar morgen gaat de Taxol weer zijn werk doen en zijn we bijna kuur 5 klaar.

3 opmerkingen:

  1. hoi Monique,
    Weer veel succes morgen toegewenst je bent ver over de helft aftellen voor je en een
    beetje vakantieplannen maken samen met eef en de meiden.Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi monique,
    Wat goed van Lianne dat ze mee gaat morgen, dan krijg ze er een beeld bij hoe het allemaal gaat.
    Hoop dat het allemaal weer goed verloopt, zeker nu Lianne mee gaat, ze zal het best spannend vinden.
    Nou morgen weer succes, en ik denk weer aan je!!Dikke kus Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi monique wij hopen dat je het
    weer goed volbracht en dat je er niet
    zo ziek van bent en dat tante map
    je morgen weer bij de c1000 ziet
    veel liefs van map en geer

    BeantwoordenVerwijderen