donderdag 29 januari 2009

vijfde chemo

Eerst vanochtend al gelopen met een vriendin snelle rondetijd nog geen drie kwartier.
Het tweede infuus van de vijfde chemo zit erin laat het zijn werk maar weer goed doen.Nog een week chemotabletten en dan weer rust voor een week.Lianne is vandaag mee geweest helaas moest er drie keer geprikt worden maar daar was ze gelukkig niet van onder de indruk,wel zei ze steeds wanneer komt papa maar dat vond ze gewoon gezellig.Helaas was mijn bloeddruk te hoog onder 111,overleg met arts maar toch de chemo geven was zijn advies,gelukkig want anders zou ik echt balen,ik wil zo graag die 8 af maken,weer dat lijf wat gewoon doet wat ik niet wil,het is verdomd moeilijk om de balans van mijn lijf goed te krijgen.
Lianne heeft heerlijk zitten tekenen,draken doen ze op school ook ,ik vroeg chemodraken,misschien zei ze, Op het tafeltje naast mijn, wel heel apart om mijn meisje zo naast me te zitten,dan heb ik echt zo laat dat spulletje a..u.b. zijn werk doen zodat ik nog heel lang van mijn kanjers kan genieten.Ze was heel relax en nu is ze lekker trainen wel koud buiten vandaag om te trainen maar een echte voetbalster gaat gewoon.
Zo lekker op de bank vanavond en vroeg naar bed zal vast beter slapen dan afgelopen nacht.
Op naar Milou der verjaardag morgen trakteren op school en zaterdag groot feest!!

5 opmerkingen:

  1. Lieve Monique
    Je bent een "KANJER" zoals je dit allemaal doorstaat!!
    Ik denk aan je! Een hele fijne dag zaterdag op Milou haar verjaardag, alvast gefeliciteerd!!
    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus goed hoor van je meissie en morgen ziet tante map ons weer bij de c1000 gezellig weer boodschappen doen dikke kus slaap lekker en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Monique goed dat Lianne mee ging naar het zieken huis En fijn dat het spul er toch weer inzit Hou je taai en tot morgen op Milou d'r verjaardag.

    liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique en gezin,
    HIEPER-DE-PIEP... HOERA (van Jet) speciaal voor milou, omdat zij vandaag jarig is!
    Geniet vandaag met z'n allen van het grote feest en laat alle chemodraken maar even in het gesticht!
    Lieve Groet,
    Ans en co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. op de valreep, heb net late dienst gehad dus voor mij is het nog zaterdag ;-) GEFELICITEERD met je kleine, grote meisje!!!
    kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen