maandag 12 januari 2009

Vandaag weer even bij Remy geweest heeft het weer los gemaakt is niet eenvoudig want mijn lichaam is erg uit balans en dat is niet zo raar,daardoor gaat je lichaam zich toch uiten op andere manieren,nu heb ik weer pijn in mijn bil maar misschien is dit spierpijn en gaat het morgen beter.
Even met Greet zitten praten en weet de gevoelige snaar te raken,vroeg of ik psychische hulp had maar vind dat nog niet nodig,ze zei dat ik bij hun ook altijd terecht kan,hou ik in mijn achterhoofd.
Vandaag wat in huis gedaan en boodschappen lopend nou ja niet zo soepel maar even buiten is zo lekker,vanmiddag viel ik zittend op de bank in slaap geloof dat de chemo nu echt zijn aanval doet nog vier dagen tabletten en dan kan ik weer bij komen en opknappen,zover het kan.
Maar niet gaan zingen want dat staan gaat wel maar op gang komen is geen succes staat zo steuntelig,volgende week hopelijk weer zo fijn zijn.Ik moet van de comp. want er moet ge -msn worden door Lianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten