donderdag 5 februari 2009

De laatste chemotabletten zitten erin,week rust met chemo,lijfje weer even bij laten komen.
Lekker lopen zodat de bloedwaardes weer goed blijven en even tussendoor de bloeddruk meten.
Gistren hebben we de zomervakantie besproken,we gaan naar oostenrijk,een mooi natuur land en een camping waar genoeg te doen is en de omgeving is ook veel te te doen.Het weer is niet echt duidelijk maar dat weet je toch niet ook in frankrijk kan je wel eens pech hebben met het weer.DE dame zijn ook enthousiast zeker Lianne,Milou wou eigenlijk naar italie maar dat is meer van iedereen gaat dit kant op en haar vriendinnetje ook dus zal het leuk zijn,maar ze is niet zo moeilijk weet eigenlijk wel dat ze oostenrijk ook leuk zal vinden.
Het is al een heel mooi vooruitzicht dat we lekker met zijn viertjes vakantie gaan vieren,blijft raar om zo ver van te voren te plannen,maar ook wel een goed gevoel geeft vertrouwen in de behandeling die ik nu krijg en het eerste resultaat hebben we al gehad en hoop dat de volgende ct-scan en botscan ook stil stand te zien is.En zoals ik jullie al vaker zeg ik ga voor de max. en liefs nog langer!Ik moet jullie wel zeggen dat het altijd in hoofd blijft zitten als je s nachts wakker wordt komt het direct weer op,het is niet zo dat het de hele dag in je hoofd zit maar op heel veel momenten wel,en dan denk ik hoe was het hiervoor wat was dat mooi zo onbezorgd de toekomst voor je te hebben jammer dat ik dat niet altijd beseft heb maar wel ervan genoten.Maar zoals ik zeg tegen mensen de dag van morgen is verleden,vandaag heb je en wat er morgen komt is afwachtten deze weg moet ik bewandelen en hij heeft veel bochten en bobbels maar ik ga ervoor zolang mijn lijf ook mee werkt.En voor mijn kanjers,vanochtend aan tafel hadden we het over wonderen,Milou wilde wel kunnen toveren dan toverde ze de kanker weg en Lianne zei dat er soms wel wonderen gebeuren,en dat ze hoop dat wij een wonder mogen krijgen en dat de kanker weg gaat,al ik dan zeg dat dat nooit meer weg gaat zegt ze weet ik wel heel geïrriteerd maar het kan wel slapen gaan en heel lang slapen,daar heeft ze gelijk in dat willen we allemaal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten