donderdag 19 februari 2009

chemo dag

Straks weer de chemo halen 1 zakje, de taxol,ben benieuwd hoe de bloeddruk is?
Vanochtend krijg ik visite,oppas Jeannet en Huub,Gaat de tijd wat sneller.
Even een boodschap doen vanochtend inmiddels zijn de dametjes ook verkouden en wat last van keelpijn dus even wat gaan halen van VSM daar reageren ze altijd best goed op.
Ik heb nog veel onverklaarbare spierpijen of stekken in mijn lijf maar we gaan er maar vanuit dat dat de chemo is die aan het werk is,als je er nu de bevestiging van zou krijgen zou ik me er minder mee bezig houden maar dat geeft niemand.
Gisteren aan Lianne der spreekbeurt samen gewerkt,zo een dubbel gevoel,zeker genieten maar met angst in de toekomst kan ik haar lang blijven helpen daar ga ik voor, maar de angst giert weer door mijn kale koppie en kan even niet uitschakelen,ook S nachts weer als ik wakker wordt,Je wordt dan wakker en het schiet gelijk weer in je hoofd,gelukkig omdat ik moe ben val ik wel weer in slaap maar is wel onrustig slapen,vannacht zal het wel weer goed gaan want de medicijnen die ik krijg tegen de bijwerkingen kan je lekker van slapen.

2 opmerkingen:

  1. hoi zus zo zit het er weer in gelukkig he vogende week een weekje rust! nou ja rust geen ziekenhuis in ieder geval morgen weer even gezellig boodschappen doen he slaap lekker en tot morgen kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Hopelijk is het vandaag allemaal weer goed gegaan en kan je inderdaad vannacht weer lekker slapen.
    Ik kan me zo voorstellen dat je bij zoveel dingen denkt van: hoe zou het gaan als... Dat is denk ik ook wel heel logisch, je leven is momenteel een rollercoaster en zie dan maar eens "rustig" alles af te wachten.
    Het leuke is dat je Eef, Lianne en Milou kanjers noemt (dat zijn ze ook zeker!!) maar de ALLERGROOTSTE KANJER BEN JIJ!
    Slaap lekker straks, een goed herstel en tot gauw.

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen