vrijdag 20 februari 2009

het zit er weer in

Dit is mijn 100ste berichtje op mijn blog eigenlijk rede voor feestje maar in dit geval toch een beetje raar?
Het zit er weer in het prikken ging bijna ineen keer als we geen botte naald hadden echt bot,maandag morgen product denk ik.
Ik was zelf alvast de zak op gaan warmen om mijn arm te verwarmen,lijkt wel of je als thuis ben eigenlijk niet goed ,ben liever thuis op 2 maar ja er is zoals ik al zeg geen weg terug en wie weet wanneer ik me weer op de afdeling mag zijn?
Voel me weer goed minder spierpijn maar weet dat dat pas de vierde dag komt we wachten weer af.Koppie lijkt even rustig op een of andere manier.Waarschijnlijk om dat ik weinig dingetjes uit mijn lichaam voel aan spierpijn ???
Slapen doe ik wel na die chemodag als een beer om het zo maar te zeggen,maar de wekker lipe weer af en kon ik toch weer helemaal,fit klinkt niet goed maar voelt wel zo op staan om de dag weer te beginnen.Inmiddels al boodschappen gedaan met mijn zus,zij had een minder lueke bezigheid vanmiddag,een begravenins van een vriendinnetje van Wendy en was ook een oud collegaatje van Wendy.Veel te jong!Als mouder is er volgnes mijn niets ergers dan je kind te verliezen ,hoop en bid dat ze de kracht van God krijgen om door te kunnen leven met zo een intens verdriet.Hij huilt mee dat weet ik deze dingen wil hij ook niet.
Vanmiddag even boodschappen met mijn moeder gaan doen en ophalen kan ze even hier een bakkie doen even een ander omgeving.
Lianne heeft vanmiddag voorselectie dagen voor de KNVB meisjes tussen 1997 en 1998 in Pijnacker met Eef,als het niet afgelast wordt weten we pas rond 14.00 uur hoop het neit want ze leeft er al dagen naar uit,maar ook met teleurstellingen moeten ze leren omgaan al wil je ze ook daar voor beshermen.Kan Milou weten wat ze wil hier thuis spelen of ergens anders,het is nu voorjaarvakantie,niet te veel gepland maar een filmpje en een dagje naar de stad om de bartsmit bon in te leveren met een mac erbij natuurlijk zit er wel in.Lekker rustig op startte,op kraamvisite bij Anne ons nieuwe buurmeisje.Volgende zaterdag naar Lievelde dagje en zondag naar Alpen bij Tess ook een meisje wat gelijk met Lianne uit China is gekomen.Toch al weer wat op de planning.

1 opmerking:

  1. Goed dat het er weer in zit, nu maar kalm aan en alleen doen wat gaat. Laat je maar lekker een beetje verwennen.
    Fijne vakantieweek, met jouw dametjes.
    Groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen