woensdag 4 februari 2009

Nog twee keer chemotabletten, deze kuur en dan heb ik 5 gehad,ik voel me goed al merk je wel dat het lijf wat minder snel weer op pijl is maar dat geeft niet we weten waarvoor we het doen,er moet nog een stoot chemos gegeven worden tegen die kanker cellen om ze te laten slapen,en eigenlijk moeten ze niet meer wakker worden maar we weten allemaal dat dat weer een keer gaat gebeuren,maar dan hoop ik dat ik ze weer door de chemo in kan laten slapen.
Ik loop elke dag en heb mijn dr.vogel spulletjes( homopatie) trouw in genomen ik ben erg benieuwd naar mijn bloeddruk ga denk even tussendoor meten bij de huisarts.
Gistren naar de film geweest wit licht,wel een aardige film maar hij kan beter zingen dan acteren is zo raar past niet echt bij hem,het verhaal is wel op waarheid en afschuwelijk die kindsoldaten de pijn wat mensen elkaar aandoen blijft mijn elke keer weer schokken,konden we maar over de hele wereld vrede hebben en elkaar lief hebben,dit is niet de bedoeling van God om elkaar zoveel pijn te doen.Dit is de mens die dit doet.
DE meiden doen het goed Lianne heeft wat vriendinnen problemen,maar dat komt vast weer goed zo gaat dat met vriendinnen,Weekend hebben ze allebei een kinderfeestje,wij moeten nog een kinderfeestje geven voor allbei,nog even verzinnen wat is niet makkelijk tegenwoordig,maar we gaan op zoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten