donderdag 12 februari 2009

zesde kuur

De zesde kuur is weer begonnen,gelukkig in een kaar aan geprikt,even op gewarmt,dit keer al zelf dat ding in de magnatron gedaan ze hadden het zo druk daar en alle artsen waren op d afdeling bezig.Even uiltje geknapt en samen gegeten met mijn zus.
Samen mijn moeder opgehaald uit het ziekenhuis,is ook weer lekker thuis kan ze weer lekker slapen op haar eigen bed,en ze voelde zich goed.Is eigenlijk niets uit gekomen,waarschijnlijk eenmaal,daar hopen we op,wel moet ze nu haar alarm om ook overdag.
Toen ik thuis kwam even op de bank gekropen en sliep natuurlijk gelijk,Lianne maakte me wakker toen ze uit school kwam,de sleutel bij Carla gehaald,ik had haar echt niet gehoord,ze heeft zitten computeren en de wii,nu trainen,Milou was aan het spelen bij vriendinnetje en werd thuis gebracht zodat ik even niet naar buiten hoefde op de fiets.
Vandaag even aan de slaap toegeven en dan ben ik hopelijk morgen weer wat minder duf.

3 opmerkingen:

  1. nee ik denk het niet nou ik zei slaap lekker meis en neem het er van dan kunnen we morgen weer boodschappen doen kus ja zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, nu doet hij het wel.
    groet en goed weekend.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen