donderdag 26 februari 2009

poeh stadten was niet als voorheen

Gisteren lekker rustig dagje gehad.Milou der kies eruit,ze was zo zenuwachtig maar gelukkig ging het goed al was het nu niet een supertandarts voor kinderen,maar doordat ik zelf mee praten waar hij vergat uit teleggen,ging het goed ze was helmaal blij en bedankte hem dat het geen pijn deed zo schattig,jammer dat hij er niet echt op reageerde.
Vanochtend naar de boomgaard geweest Lianne wilde sckeelers en Milou voor onder haar schoenen van die wieletjes en omdat ze zelf nog geld hadden hebben ze deze gekocht.Nog even wat ander kleine boodschappen, even allebei een vest en Tshirt,was een soort blij dat we gingen eten bij de Mac. even zitten,na twee een half uur weer thuis met de benen omhoog met een bakkie thee.De dames gingen hun skellers en wieltjes uit testen.
Zij waren denk wel blij met mijn uithoudingsvermogen,normaal gaan we winkel in winkel uit dat was nu niet het geval,vonden ze vast niet erg.Gezellig met mijn meiden genieten als ze lekker zitten te eten en daar te lopen heb soms wel het idee dat mensen mijn aankijken maar daar moet ik maar niet te veel opletten.Moet zeggen dat ik soms in de siegel ook wel een beetje vreemd iemand zie met een bolle kop en geen wimpers op mijn ogen maakt het allemaal wel vreemd.Vandaag dus geen wandeling gemaakt beetje sparen zodat ik vanavond er nog eeen beetje bij kan blijven.Laatste Chemotabletten zitten erin,vandaag nog even naar oncologieverpleegkundige gebelt over de nagels ,advies een keer per dag in de soda en schoon houden en volgend bezoek aan dr.Bos laten zien,als het gaat ontsteken aan de bel trekken dit proberen te voorkomen,was haar advies.En handen smeren dat doe ik al heel veel.
Ik hoop deze week lekker uit te kunnen rustten zodat ik er weer tegenaan kan volgende week want zoals ik al zei gaan ze erin hakken nu,nog twee van deze, en een heleboel erna denk ik.

1 opmerking:

  1. Ik hoop ook van harte voor je dat je deze week weer even tot rust kunt komen.
    Lieve groetjes.
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen