dinsdag 24 februari 2009

Vandaag rustig dagje gehad,vanochtend ons nieuwe buurmeisje bewonderd,zo mooi klein en gaaf mensje ,jammer dat je je dat niet meer kan herinneren dat je zo lekker vertroeteld wordt en slapen magen eten mag wanneer het je uit komt.Lianne heeft met haar gezeten Milou wilde niet is ook zo een rare daar in.Morgen moet haar kies getrokken worden ik heb er ook wel een beetje hard hoofd in want ben benieuwd of ze haar mond open doet en houd,we zullen het zien morgenmiddag.
Wat was het lekker voorjaarweertje met Lianne en Patch(lianne der lease uitlaathond )lekker naar de voetbalvelden gelopen daar op een bankje in de zon gezeten en zij met Patch der bal aan het gooien geweest,dat is heerlijk in die buitenlucht,laat het voorjaar maar komen en nog een heleboel keer in mijn leven en dat van mijn gezinnetje,maar ook voor jullie want wie houd er niet van het voorjaar?Voorjaar en zomer en herfst zijn in het mensenleven de beste levenfases,de winter zitten we niet op te wachtten die slaan we liever over.
Nog drie keer chemotabletten en dan weer rust echt rust alles even bij laten komen,heb inmiddels wel veel vragen voor dr.Bos verzamelt,als we volgende week weer gaan startte met de 7 de kuur 7 is voor mijn een geluksgetal,7 heeft iets speciaals bij mijn.Laat hem ook dubbel zijn werk doen omdat het 7 mijn geluksgetal is.

1 opmerking:

  1. toch nog eens een nieuwe poging, afgelopen dagen lukte het maar steeds niet om een reactie te plaatsen.
    Bofferd, bij jullie wel een beetje voorjaar, hier nog niet hoor, nog steeds grijs en miezerig. Niks aan.
    Meis hou goede moed he, liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen