zondag 1 maart 2009

Vakantie zit er weer bijna op,gisteren dagje Lievelde geweest was heel leuk de dames en de grote hebben genoten van deze dag,van die dagen die niet voorbij moeten gaan en nog vele van moeten komen.Vandaag rustig zondagje dadelijk naar buiten want de zon schijnt,en daar moet je van genieten.Eef heeft het huis gestofzuigt en de was doe ik zelf, gaat nog goed om te doen,wel heeft hij ook de balletje moeten braden want met die vieze nagels ga ik het gehakt niet kneden.
Lichaamlijk voel ik me weer een beetje beter worden,wel nog snel moe,handen en voeten duren nu langer voor ze herstelt zijn en die nagels zijn ook niet echt handig,twee maal daags in de soda om ze schoon te houden je kijkt zo onder die nagels en zijn wit/geel van kleur,gelukkig bij de nagelriem nog gewoon dus hoop dat ze blijven zitten.Wat wel grappig is mijn haar groeit in heb wel een halve centimeter haar grijs wit van kleur en natuurlijk geen kop vol,maar staat al weer wat menselijker,wimpers zijn erg dun net als de wenkbrauwen vind het zonder mijn wimpers erg kaal ,en het gewicht wordt ook niet minder krijg een onderkin en bandjes,eet normaal en gezond maar misschien door de medicijnen ook wat dikker wordt?Dit is het lichaam het koppie is wel een beetje rustig maar komt nooit meer goed dat snappen jullie ook wel want de kanker blijft de rest vanmijn leven beheersen.
Donderdag gaan we weer beginnen met kuur 7 eerst weer groen licht krijgen a.s. woensdag of het bloed goed is en wat ze van mijn nagels en voeten gaat zeggen.Ik denk dat het nu wel weer wat zwaarder gaat worden,maar ik hoop dat jullie mijn er doorslepen door afleiding, bakkie te doen als ik thuis ben, lopen als dat kan,en gewoon de kaarsjes te brandden en bidden en hopen dat deze laatste vier van deze soort kuur even een flinke klap geven aan die kanker cellen zodat ze verlopig niet meer durven te groeien!IK ga ervoor en jullie weten voor wie:MIJN KANJERS!!

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo genoten hebt!
    En natuurlijk sleep ik je er mee door heen, virtueel welliswaar, maar dat komt ook wel door hoop ik.
    Goede moed meis, en hou vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve monique,

    fijn om te lezen dat je met de meiden naar de winkels bent geweest,en dat je zo kan genieten van wat ze allemaal doen,ook al is het verliezen van een kies!
    de zon laat zich voorzichtig zien,de bolletjes komen net boven de grond,lieve monique de lente komt er aan,ook voor jou en je gezin,sterkte en houd moed!
    liefs,lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He monique, goed om te lezen zoveel goede moed als je erin kan houden, probeer het vol te houden zo, en als je eens een klein ommetje wil lopen, de westlander ligt om de hoek en je bent altijd welkom, gewoon ff langs wippen als je wilt.
    succes met nr 7, en we steken weer een kaarsje aan.

    Gr. jol v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wandelen, bakkie doen, geen probleem. Laat maar weten wanneer! Fijn dat je even tot rust kunt komen.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi monique,

    We denken aan je en we vertrouwen erop dat de 7e chemo superkracht heeft. Dat verdien je!!!!!
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...de grootste kanjer ben jij!!...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi zusje raar vandaag niet bij jou maar doe lekker bakkie bij je collega's donderdag praten we weer bij , bij de zevende kuur dan hebben we weer tijd zat als je niet slaapt,[grapje] is goed voor je lekker uitrusten dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,
    Wat denk je, natuurlijk gaat het kaarsje weer aan voor je. Grappig dat je haar toch weer terug aan het komen is. Wel heel vervelend dat je last hebt van je nagels want je gebruikt je handen met alles. Ik zal ff navragen of er iets voor is.
    Heel veel succes en sterkte komende voor kuur 7, weer eentje dichter bij de laatste...
    Hé Monique, hou zo vol, je bent een echte bikkel!
    veel liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeanet munniksma04 april, 2009

    hoi monique
    Ik had even niet gelezen maar ik miste je op de zong Dus even kijken hoe het met je gaat
    Wat ben je een kanjer om toch steeds weer positief te denken en te vertrouwen op hier boven
    Ook je kinderen zijn kanjers Wat een sportfanaten
    We hopen je gauw weer te horen zingen en misschien kom ik je nog een keer tegen als ik de hond uitlaat
    groetjes jeanetmunniksma

    BeantwoordenVerwijderen