vrijdag 13 maart 2009

Vandaag weer goed opgestaan heerlijk geslapen,meestal heb ik last van nachtzweten maar vannacht niet dus minder wakker.
Boodschappen met mijn zus gedaan,we drinken nu koffie met een stukje vlaai zodat we elke week een andere kunnen keuren,niet verkeerd idee ,we denken even niet aan de exsta kilo's.
Vandaag op ijn zus der loopschoenen gelopen hadden de voeten meer ruimte en dat ging goed heerlijk weer,alleen een heel apart gevoel die schoenen van mijn zus aan mijn voeten ,maakte wat los in mijn,zo in de buitenlucht.Milou haar eeste klarinetles gehad,zo mooi precies met het inpakken ervan dat kost zo heel wat tijd maar de preciese werk hoort bij Milou, en daarna naar Wendy die is jarig vandaag,weer taart! Maar we hadden vanochtend maar halfje op dus mag het wel.
Het was weer een goede lichamelijke dag,voel het wel aan mijn handen en voeten,zijn erg strak maar weet dat dat het weekend duurt en dan weer de spierpijndag,maandag en dan weer bijkomen.Mijn maag speelt iets op wat veel maagzuur en boeren maar het gaat goed en de blijf trek houden.
Eerst het weekend met mijn meiden en mannetje genieten van al onze bezigheden.,en hoop ze te volbrengen.

1 opmerking:

  1. hoi Monique,
    fijn dat het weer goed is gegaan heel fijn weekend met je kanjers Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen