zondag 22 maart 2009

Griepje????

Rustige dag,gelopen met Eef en Lianne op de skeelers maar dat viel vies tegen was echt moe en zere voeten mijn linker voet is steeds toch wat dikker en knelt dan in mijn schoen,toen ik thuis was lekker op de bank,en kreeg het weer koud waarschijnlijk een griepje de dames zijn ook verkouden en keelpijn en hoesten,dus geloof dat ik nu ook aan de beurt ben.Hoop dat het snel beter gaat want donderdag moet mijn lichaam weer aan de 8 ste chemo geloven,ben benieuwd naar de bloeduitslagen van woensdag,vroeg naar bed en paracetamol,misschien slaap ik dan ook als een molletje ,wat rustiger slapen in elk geval, is erg onrustig de laatste nachten,veel wakker maar slaap wel weer snel in gelukkig maar zal eind van de week wekl weer beter gaan.Mijn nagels gaan redelijk niet ontstoken maar wel nog af en toe dan de een dan weer een ander maar niet echt ontstoken blijft alleen smerige lucht,pink is ook weer wat beter hopen dat hij nu niet weer gaat ontsteken.Zo dit was even een update we gaan op naar donderdag en wat daarna gaat komen want dat is waar we voor gaan,goede uitslagen hebben we weer nodig!!!

1 opmerking:

  1. Hoi meis, ja dat kan natuurlijk heel goed he.
    Weerstand wordt er niet beter op.
    Goed op jezelf passen he.
    Niet meer doen dan goed voor je is.
    Op naar donderdag..!!

    BeantwoordenVerwijderen