zaterdag 21 maart 2009

Lente

Het is echt lente buiten alleen in mijn kop gaat het even niet zo de lente veroorzaakt weer vele gedachten naar de toekomst en dan gaat je gedachten aan de loop even flink gehuilt,lucht wel op maar geeft ook weer hoofdpijn,Helaas is mijn pink weer aan het ontsteken wordt behandeld met bioggaas doe ik zelf wel op deze manier,voel me af en toe zo machteloos alles gat langzaam aankleden was ophangen de snelheid gaat eruit,wat een gezeur he?,Maar jullie moeten denk ook weten dat het af en toe niet zo soepel gaat als het eruit ziet maar morgen is het vast weer over en dan zie ik het weer beter zitten allemaal,vaak is deze dag maandag in de rustweek maar nu weer even wat eerder,komt goed maar toch wilde ik het even delen met jullie ook dat lucht op.
DE tuin wordt onder handen genomen door mijn ventje is flink bezig,maar begrijp ook mijn gevoel,de meiden gaan gewoon hun gangetje al is Lianne veel bij mijn in de buurt?Ook niet zo fit dat scheelt,heeft een baal wedstrijd gehad maar ook dat gaat weer over.En vanavond wil ik toch gaan zingen in de kerk,wil dit gewwon dus doe het ook.

2 opmerkingen:

  1. Ja, lieverd, zo kan het soms gaan, en niet zoals jij graag zou willen.
    Maar bedenk, morgen kan het weer heel anders zijn en zie jij de zon, en een ander niet.
    En dat mag dan ook!!
    Hou vol lieverd, er komen echt betere dagen.
    Ja, jouw kanjertjes, gaan hun gangetje, maar jij wil dat ook en niet anders. Geniet van alles wat wel goed gaat, de rest komt ook weer, echt waar!!!!!!!!!!!!
    Neem het van me aan.
    Goede moed he, morgen weer een nieuwe dag, ...MET NIEUWE KANSEN!! Voor jou, voor jouw kanjers , voor mij en iedereen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte en fijn dat je er toch was vanavond !!!
    wilma van meurs

    BeantwoordenVerwijderen