maandag 23 maart 2009

zieke thuis

Lianne is vandaag ziek thuis gebleven heeft verhoging en keelpijn en zwaar gevoel gewoon een griepje wel balen want ze moest vanmiddag voor de KNVB voetballen,is hier heelverdrietig over,maar misschien knapt ze nog op je weet het nooit met kinderen ,maar ban bang van niet.
Zelf ook nog steeds niet echt lekker last van mijn schouderblad?weet niet wat dat weer is,en gewoon ook erg moe, net de bedden afgehaald ben je gelijk moe,ben erg benieuwd naar mijn HB of is het gewoon de griep?Wel aardig geslapen met een paracetamol,en vandaag even bellen naar de oncologie verpleegkundige ,ik denk dat ik ook nog een vaginale infectie heb,maar ik zal het even horen waar ik dan heen moet.Vandaag dus samen rustig aandoen,lekker luieren dan maar,even regelen dat iemand de bedden weer opmaakt,maar dat gaat wel lukken.

2 opmerkingen:

  1. Beterschap he, in de ziekenboeg...!!
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve. monique wat ben je toch een
    flinkerd dat je dat nog allemaal doet
    met je kanjers wij zijn trots op je
    en met die instelling van jou moet het
    zeker donderdag wel weer goedkomen.
    wij bidden en branden de maria kaars? heel veel liefs van tante map en ome geer

    BeantwoordenVerwijderen