dinsdag 31 maart 2009

Je wordt er zeker niet mooier van

Mijn gezicht ziet er dus niet uit ga nu even niet de deur uit, mijn neus is nog ietsje minder maar naast mijn neus zit een nieuwe dikke rode schijf,mijn ogen zijn bol en dik,allelei pukkeltjes in mijn gezicht,als dat maar goed gaat komen? Ben nou niet echt van de uiterlijke prestatie maar mag er wel beetje beter uit zien dan nu,.Dit ben ik niet als ik in de spiegel kijk.Vanochtend soort sluiproute gelopen want is zo lekker buiten maar durf ook niet echt met mijn gezicht in de zon nu,niet verstandig denk ik?Klein stukje om weer te beginnen en heb toch een pleister op die eksteroog gedaan daar heb ik het meeste last van want mijn voeten voelen nu best goed aan!
Ben benieuwd wat dr. Bos morgen van dit zegt en of de Taxol donderdag doorgaat, is ook maar de vraag?De laatste geeft wel heel veel rare dingen erbij maar ik heb gewoon geluk gehad dat de eerste zes heel goed gingen en daar ben ik dankbaar voor.Had veel stlechter gekund als ik het nu zie.
Heb tot nu toe geen koorst heb ook nog niet gemeten maar dat voel ik nu wel dat ik geen koorst heb.Vandaag is alles weer in mijn huisje gebeurd met hulp en vanmiddag maar met de benen omhoog denk ik?Onderweg naar morgen.....

2 opmerkingen:

  1. Hoop dat het weer een beetje beter gaat, en succes vandaag he.
    Ook dat moet allemaal maar doorgaan , je bent nu zo ver gekomen, dan maar netjes afmaken!
    Lieve groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus vandaag weer een sluip rondje lopen hoor als het gaat even vitamientjes op snuiven succes bij dk bos en ik zie je morgen weer , maar je je mag best weer je oogjes dicht doen kan ik een boekje lezen [grapje] dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen