zondag 8 maart 2009

kleine OK???

Een onrustige nacht veel last van mijn nagels met name mijn pink links was erg aan het kloppen.Na een rustig begin van de dag ontbijtje met zijn vier,even naar de kerk,dames moeten zingen.Bakkie en een spelletje met Milou toch even oncologie gebeld want de pink was tochwel erg rood en voelde me rillerig,maar dat kon ook van de chemo,toch maar bellen dus,was wat ze gezegd hadden bij twijfel.
Moet even langs de SEH voor anti-biotica kuurtje,maar de dokter daar vond het beter om even de nagel eraf te halen van mijn pinkje,heb wel twee maal gevraagd of dit nodig was,dit omdat ik chemo heb en de genezing dan niet optimaal is en dat de arts van de oncologieafdeling had gezegd dat ik een kuurtje zou krijgen.Na overleg toch nodig om hem eraf te halen.Moet zeggen dat het geen pretje was de nagel is niet verdoofd de rest wel maar de nagel eruit halen was niet fijn,pijnlijk! Heb ook even gescholden dat ik het neit leuk meer vond.
Mijn pink in het verband een mitella en een kuurtje AB,pijnstillers voor de nacht,waren we met een uurtje weer thuis.
Ben heel benieuwd of Dr.Bos hier blij mee is?Ik had wel het idee dat deze dokter niets van de behandelingen die ik krijg afweet,hij kan niet alles weten maar voor mijn gevoel had hij er weinig van gehoord,Naar hoop dat het allemaal weer goed komt van de week,zodat ik de Taxol a.s. donderdag gewoon door kan laten gaan.Eef heeft het nu nog drukker met mijn helpen,want met een pink in het verband is niet praktisch.
De kok is patat aan het bakken dus we gaan lekker ongezond eten,wel sla erbij geen zorgen!

1 opmerking:

  1. He meis, dat is pech. Maar het voordeel is dat de pink zo wel beter kan genezen, zeker met die AB erbij. En die nagel groeit wel weer aan. Maar vervelend is het allemaal wel.
    Hoop dat de frieten je toch gesmaakt hebben.
    Sterkte he!!
    Lieve groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen