zaterdag 7 maart 2009

Weekend

Even bij schrijven, de chemo zit er dus in en de eerste dag ging het goed,boodschappen gedaan met mijn zus en 's middags lekker gelopen,samen met de visite.In de loop van de avond werd ik erg moe en heb dus lekker op de bank gelegen,onrustige nacht gehad.Handen en voeten zijn erg gevoelig,met name mijn nagels zijn erg vervelend als je ze stoot ga je zowat door de grond,maar ziet er nog niet ontstoken uit,doe mijn best daarvoor.Mijn voeten zijn van perkament en sinds gisteren een zere linker voet aan de bovenkant niets aan te zien maar erg lastig met lopen.
Vanochtend wel naar delft gelopen,de voetbal van Lianne,bij het zwembad kerkpolder.Drie punten hebben ze verdiend en mijn kanjer heeft gescoord.Terug gelopen en nu even niet meer lopen even rust voor het voetje,wat het is ,ik heb geen idee.
Bij thuiskomst stond MIlou me al op te wachtten,er was wat vervelend gebeurd waar ze erg van om der de indruk was,moeilijk te vertellen op mijn site.Is erg gevoelig ook voor mijn, doet je moeder hart zo een pijn.
We hebben zo wat in huis gedaan samen en vanavond na de verjaardag vanmiddag rustig op de bank,want we hoeven niet naar de schaatsbaan.
Doe rustig aan dit weekend want voel hem best zitten,veel spierpijn op allelei plekken in mijn lijf en snel rillerig,maar ik weet dat het twee dagen duurt en dan gaat het vast weer beter.
Fijn weekend allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Monique hou je taai envoor je meiden ook en voor Eef natuurlijk want ja die kan ook alleen maar toe kijken en hopen en je bijstaan.
    Ik hoop dat het meevalt met Milou want ik weet wat je bedoelt en dat is heel vervelend zeker omdat een ander dit vaak niet zo voelt maar je weet het een kind op die leeftijd vergeet het heel snel.
    Maar doe maar rustig aan en doe een dutje wanneer je denkt dat nodig is dat komt voor je lijf alleen maar ten goede.
    Ik hoop dat je de frisheid van het voorjaar ook al een beetje voelt want dat doet je ook weer wat extra energie geven.
    Een gezellig en rustig weekend en we horen wel weer.
    eeen dikke kus en tot gauw.

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Ja, de zoveelste chemo, hakt er flink in.
    vertel mij wat. Maar je doet het goed hoor!!
    Net als je dochters een echte kanjer!!!!!!!
    Hou je goed he, en veel sterkte met je moeilijke handen en voeten. Hoop dat er snel weer verbetering in komt.
    Geniet van je weekend en pas goed op jezelf he!!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte lieverd!!!!!! Kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    De 7e kuur alweer. Avenstin, zit daar dat goedje in dat op je hartspier werkt? Wat een vervelende bijwerkingen toch allemaal, maar wat sla je je er tot nu toe onwijs doorheen!!

    Ik hoop ook dat het weer een beetje met Milou gaat, dan gaat het met jou vast ook weer beter. Ik denk aan je meis!
    Lieve groet,
    Ada
    (Ik vergeet af en toe mijn naam onder de berichten te zetten :-()

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique en familie!
    Jeetje zeg wat heb ik ongeloofelijk veel bewondering voor jullie! Ons gesprek van zaterdag bijna twee weken geleden heeft zoveel indruk op mij gemaakt. Ik vind je zo ontzettend dapper en sterk!
    Heel veel sterkte de komende tijd en spreek je snel weer eens!
    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen