maandag 16 maart 2009

mistige ochtendje











Het was een lekker weekend,de dame hebben hun sporten beoefend en ik heb ze zien spelen en daarvan genoten.Lianne de wedstrijd gewonnen zaterdagochtend.Op de schaatsbaan "s avonds allebei een diploma gehaald ,Milou D,is 18 rondjes en Lianne F, is 22 rondjes,ik doe het ze niet na!Daarna hadden we een verjaardag lagen dus niet al te vroeg, allemaal moe en mak in bed.De zondag lekker rustig aan gestart,zelf heb ik uitgeslapen tot tien uur is lang geleden,maar had het denk even nodig.




De clubkampioenschappen van de ijsvereniging,zondagavond en we hebben weer twee gouden plakken binnen,wat een talent,Milou was best nog zenuwachtig,lianne niet meer die had er wel vertrouwen in dat het weer goed zou gaan.

Met mijn handen en voeten is het niet zo lekker maar het eind van deze kuur is weer inzicht dat we weer even rust krijgen kunnen ze weer even bij komen,het vel van mijn voeten staat erg strak en kan soms mijn grote teen niet meer bewegen daardoor.Nagels zijn redelijk een blijf een beetje rommelen maar soda badjes moet voorkomen dat ze er nog een af gaan halen,dat zie ik niet zo zitten.Voor de rest mag ik eigenlijk niet klagen,eten gaat goed en smaakt,zelfs gisteren toen we de kampioenen trakteerde op Mac Donald was niet vies.Vandaag voel ik de spierpijn in mijn schouders en nek maar ook dat is te doen,ga toch even naar buiten,klein rondje i.v.m. de voeten.Maar het wordt lente en daar ga ik van genieten en dan hoop ik nog vele lentes te mogen zien komen al dat mooie verse groen de voorjaarsbloemen, en jonge dieren en de frisse natuur.Als ik zo een weekend meemaak dan heb ik echt van het kan helemaal niet dat ik ziek ben en niet meer beter wordt,het is zo onwerkelijk dan,als ik zo met mijn gezinnetje ben dit mag niet stoppen!!Dit is veel te mooi allemaal ,hier blijf ik voor vechten.

3 opmerkingen:

  1. hoi Monique,
    Natuurlijk blijf je hiervoor vechten want er is nog zoveel te genieten ookal komt de pubertijd eraan die is echt niet altijd even vervelend als word gezegd blijf zeker van die meiden genieten want dat warme thuis is erg belangrijk ik heb ze gisteren zo trots gezien en dat is zeker super en het is leuk om goud te halen goed voor je eigen ik.
    he Monique zet hem weer op van de week en als je deze kant op wil wandelen je bent welkom.

    liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Wat een kanjers, heb je toch, wees er maar met recht trots op, maar dat ben je lees ik wel.
    Ja, ik ga extra hard duimen hoor, dat je nog heel lang van al jouw kanjers mag blijven genieten.
    En zolang jij goede moed blijft houden, ben je zeker een paar passen vooruit, dus hou vol he!!
    Ook jij bent een kanjer.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw golden girls hebben een prachtige gouden medaille; wat 'n strijdlust hebben ze laten zien. Precies als hun moeder, Monique, de volgende gouden medaille is voor jou!
    Volgend jaar staan we gewoon weer aan de ijsbaan die toppertjes van jouw aan te moedigen!!!
    Rust lekker uit, spreek je snel!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen