woensdag 18 maart 2009

Rustige dagen met super hulp in huis en doe zelf wat kleine dingetje,heb wel gelopen vraagt wat maar wil dit echt volhouden,maar het zonnetje geeft daar ook de energie bij.Mijn handen zijn al een stuk beter en mijn voeten wel vervellen, maar niet meer zo strak ik het vel,grappig als je dit schrijft wie wil er nu niet strak in zijn velletje zitten,maarhiermee is dit toch geen lekker gevoel.Nog drie keer chemotabletten en dan is kuur 7 klaar en gaan we ons klaar maken voor 8 van mijn vriendin in canada hoorde ik dat 8 in china een geluksgetal is en met twee van die kanjers daar vandaan moet dat ook mee werken,en daarna kijken wat er geremd is en zoals ik tegen de meiden vertel , hopen dat ze blijven slapen en verlopig Eigenlijk wil ik zeggen nooit meer wakker worden,maar weet best dat dat eigenlijk niet kan,maar we blijven proberen om positief te blijven en misschien reageert mijn lichaam wel geod en krijg ik nog jaren met mijn kanjers en bij jullie,ook omdat ik soms nog steeds denk dat het niet in mijn lijf zit omdat ik me goed voel,ondanks de chemoklachten,maar dat zijn de gevoelens die golven door je lijf van hoop en ook weer angst voor wat er komen gaat.Maar ik wordt gedragen en hoop en bid dat hij dat blijft doen voor mijn kinderen, Eef ,mijnzelf en al de mensen die mijn dicht bij mijn hart zijn.Zijn er heel veel!!Dat weet ik,en voel ik.
Koffietijd op de fiets naar een verjaardag moet lukken,makkie aan alle tijd immers?

3 opmerkingen:

  1. Goed zo, meis, genieten van de dingen die wel goed gaan en de rest laat je maar ff aan een ander over.
    En wat die kankerspookjes in je, geef ze maar een goede opdonder, zodat ze nog heel lang knockout liggen. En vergeet niet, wonderen zijn de wereld echt niet uit hoor!!
    Laat iedereen maar mooi versteld staan.
    Goede moed he, het zonnetje schijnt.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, Monique,
    vanmiddag nog gesproken, maar toch weer fijn dat ik je blog weer kan lezen.internet doet het weer!!
    Heerlijk genieten van het voorjaar, gaan veel bakkies doen in de tuin. D e eerste plantjes staan er weer in.
    Super de foto s van je meiden, 2 goude plakken echt geweldig!!
    Nou tot morgen maar weer, dan zie ik je vast weer!!xxx Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha monique
    fijn je even gesproken te hebben wat ben jij sterk zeg ga zo door je redt het wel.
    fijne met zulke leuke meiden en eef natuurlijk.
    gr jose.

    BeantwoordenVerwijderen