woensdag 25 maart 2009

morgen startte met 8

Bloedcontoles waren geod bloeddruk keurig onderdruk 85,als van ouds.
Bij de vraag hoe het ging kon ik alleen maar zeggen dat het nu wel erg pittig werd met handen voeten en nagels,ze wierp een blik erop en keek naar me,en vond dat we de dosering wat moesten verlagen ,we moeten niet kostte wat het kost doorgaan met deze hoeveelheid moest ook nog draaglijk blijven de laatste kuur van deze, er zijn grenzen en , ze vond dat nu wel zover was.Medicijnen verlagen,dus minder chemopillen en de taxol verlagen naar 75% van de hoeveelheid.Minder heftige bijwerkingen we gaan het beleven.Gaf aan als het echt niet ging contact op te nemen met het ziekenhuis.
Op de vraag of het dan wel genoeg werking had zei ze lachend ja wees maar gerust er zit al heel wat in en moet wel dragelijk blijven en dat ze het onderzoek aanpst aan haar patiƫnt en niet wat er op papier staat bij zo een onderzoek.Ze nam weer alle tijd ondanks er echt een bomvolle wachtkamer was zo fijn geeft echt vertrouwen.
Ct scan en bot scan zijn gepland kan dus niet op een dag want anders wordt ik te radioactief geef ik licht in het donker??Op naar morgen eerst een workshop special voor de kankerpatiƫnten van RDGG gasthuis ben benieuwd om 13.00 hang ik aan de chemo.

6 opmerkingen:

  1. Nou meid, daar gaat ie dan maar weer morgen. Fijn van je bloeddruk. En ik moet zeggen dat het voor mij erg goed voelt dat ze rekening houdt met wat jouw lijf aan lijkt te kunnen. Jij zou natuurlijk wel harder willen, maar als het nou iets minder hard kan en jij je daar ook nog een beetje goed bij blijft voelen, waarom niet....... Al hoor ik je al een beetje brommen :-).
    Sterkte maar weer meis.
    Lieve groet,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke Monique,

    Op naar de laatste kuur, Lucky number 8!!!
    Veel succes en je weet dat we hier ook veel aan je denken.

    Heel veel lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha nicht.

    Gelukkig als ik de reachtie plaats zit de 8ste kuur erin. Ik had gehoopt je woensdag bij mijn vader te zien op zijn verjaardag, maar jij was al 's-ochtends geweest. Ik heb verleden week met moniek afgesproken om een bakkie bij je te komen doen. Vfolgende week schikt dat op woensdag of donderdag???? Rust lekker uit van je laatste kuur kanjer.xxx corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle succes voor morgen, meis.
    Denk aan je.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zusje veel plezier morgen ochtend op de workshop misschien ben je zo veranderd en zie ik je morgen middag niet zitten op de chemo afd ha ha dikke kus en tot morgen je zus slaap lekker meis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve monique,
    Mijn kaarsje brand vandaag weer speciaal voor jou! Denk aan je...
    X, Ans

    BeantwoordenVerwijderen