dinsdag 24 maart 2009

Vandaag gaat het iets beter,al moet ik denk gewoon accepteren dat ik even bepaalde dingetjes niet meer goed kan maar zal toch wel terug komen als ik weer even mag herstellen van alle aanvallen op mijn lijf.Het zijn allemaal kleine dingetjes maar bij elkaar best lastig,o.a. de elastiekjes in het haar van de meiden veters knoppen,knoopjes dicht maken alles gaat heel langzaam of gewoon niet dan vraag ik het aan mijn meiden en willen zeker daarbij helpen,maar haren zelf doen kunnen ze nog niet,maar blijf het proberen.Mijn schoenen kan ik niet meer aan alleen mijn sportschoenen deze zijn breed en met veters zodat ze lekker wijd kunnen.Dit allemaal omdat mijn gevoel minder is en de huid strak staat en mijn nagels niet lekker aan voelen,met aan raken en stotten,en voel het nu best in mijn lijf ook te zien,want mooier wordt je er niet,als ik in de spiegel kijk denk ik wel eens dat ben ik niet maar straks ben ik hopelijk weer te herkennen voor mijn zelf.
Maar vandaag heb ik weer hulp gehad van mijn zus en schoonzus en is mijn huisje weer aan kant en schoon.En mijn bedden zijn door mijn vriendin geregeld gisteren,Bedankt jullie zijn kanjers!Mag wel eens gezegd worden.
Vanmiddag bloed wezen prikken voor morgen mijn vaste prikster was er en is een ster in prikken dus in ene goed,ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen,denk doorgaan maar weet het niet zeker natuurlijk.We wachtten af morgen wat ze gaat vertellen en een datum prikken voor de ct en bot scan ook heel belangrijk.Even met Milou Cleudo gedaan vanavond en nu lekker op de bank want was vandaag nog bezet door Lianne was nog niet echt fit wel naar school geweest maar nog niet naar de training,was ook zo fris buiten vandaag.Wel gisteren voor de KNVB gevoetbalt maar daar keek ze al zo lang naar uit en voelde zich wel goed ging ook goed ben benieuwd we horen het voor 2 april of ze door is.

1 opmerking:

  1. Hey meis,
    Heerlijk he zo'n vaste prikster, ik heb ook zo'n goede uitgezocht, haha
    Maar jij veel suc6 voor vandaag he!!
    Nu alles maar netjes afwerken.
    Doei Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen