maandag 20 april 2009

Dat wat een heerlijk weekend,jammer dat de nacht wat lang duurde vannacht,maar dat halen we wel weer in.
We hadden een drukke zondag maar wel heel gezellig,eerst naar de kerk de eerste communieviering en de dame moesten daar zingen,Ik spraak pastoor Huub en vertelde het mooie nieuws wat we van de week hadden gehad,hij nam dit mee in de misintensies,met dankbaarheid voor een goed uitslag die we van de week hebben gehad ,en dat zijn we ook dankbaar en blij.Want ik weet dat hij me draagt en soms zet hij mijn neer want het gaat goed ik voel me lichamelijk goed mijn koppie blijft nog vaak heel onrustig en veel denken maar dat gaat niet meer weg net als het vertrouwen in mijn lijf wat ik nooit meer terug zal krijgen.
We zijn bij Sem geweest 1 jaar werd hij en was super verwend jammer dat je dat later niet meer kan herinneren.
S middag Eef zijn verjaardag gezellig in de tuin met vrienden en familie en later binnen was toch wel fris aan het worden.
Een lekker dagje en heb het allemaal weer mooi mee gedaan,met hulp van mijn mannetje natuurlijk,zo wil ik nog vele jaren met hem vieren,en dat is wat ik hoop en voor bid,zij verdienen het mijn kanjers, en mijn familie ,zij, die mijn dicht aan mijn hart zijn en zo meeleven met mijn en mijn gezin en ik weet dat er mensen zijn waar we op kunnen rekene in de toekomst..
Vanochtend lotgenoten gesprekgroep,ga weer even ernaar toe misschien weer nieuwe mensen leren kennen met dezelfde dingen waar we tegen aan lopen met uitgezaaide borstkanker.

2 opmerkingen:

  1. Fijn meis, zo'n heerlijk weekend, daar kun je weer even op vooruit.
    Voor nu een gezellige lotjes ochtend he!!
    Fijne dag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    Wat fijn dat je zo`n goede uitslag hebt gekregen,jou blijdschap spatte bij mij van de computer,goed gedaan wijffie!!!
    Ik wens jullie nog heel veel goede uitslagen toe maar voor nu...geniet van jullie daagjes naar de veluwe met Wilfried en Asline en jullie meiden, dikke knuffel, Els

    BeantwoordenVerwijderen