maandag 13 april 2009

pasen weer voorbij

Bijna dan wel,maar voor mijn is het fijn dat deze dagen zo snel zijn gegaan.Eerste lekker rustig ontbeten en op gang gekomen,wel even aan het worstelen met mijn nagels geweest,op de tenen,zijn erg moeilijk te knippen en zitten los heel raar alleen de onderkant ligt nog in het nagelbed vast.
Nootdorp het nieuwe huis wezen bewonderen en daarna lekker ge gourmet,en zo was die dag zo om.
Tweede gingen Lianne en Eef al vroeg naar het voetbalveld een toernooi van alle E 1 van het westland,milou en ik zijn eiren wezen zoeken eigenlijk alleen milou heeft natuurlijk gezocht,met de buurt op de boerderij.Samen met Milou koffie gedronken en toen ging ze spelen heeft zich prima vermaakt vandaag en ik ook met allelei klusjes en zo is de dag weer snel gegaan.Die dagen moeten voor mijn snel gaan omdat ik enorm gespannen ben voor woensdag,je gat nu weer in die golfbewegingen van wel en niet het vertrouwen te hebben in goed uitslag dit hou je niet tegen,het een verdrukt het ander.
Morgen de meiden weer naar school en mijn vaste kanjers die komen gelukkig langs om mijn te helpen en de dag wat sneller te laten gaan en afleiding te geven,maar ook dat luisterend oor en de arm om me heen als het even niet meer goed gaat, als het nodig is.Op naar woensdag laat de kaarsjes brandden en allemaal duimen dat we goed bericht krijgen!!!.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    ja, goed bericht daar duimen we voor en branden de kaarsjes,
    op naar woensdag,
    groetjes jolanda v.G.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve monique,
    Ja, deze dagen zijn spannend, maar probeer echt goede moed te houden he!!
    Ik duim voor je en denk aan je, op naar woensdag...!!
    Sterkte meis.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We duimen hard voor je,en vanavond branden alle kaarsen voor je die we hebben.en dat zijn er heel veel. liefs de meiden van de afdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We duimen heel hard voorje.En branden alle kaarsjes die we hebben,en dat zijn er heel wat.
    we denken aan je.liefs de meiden van de afdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi monique,

    We denken aan jullie en als ik morgen je weblogboek opstart zie ik in grote letters staan DE CHEMO HEEFT ZIJN WERK GEDAAN HOERA!!!!!
    Jullie verdienen een goede uitslag je hebt er keihard voor geknokt.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ankie van Zuylen14 april, 2009

    Hallo Kanjers,
    We duimen vor jullie en branden een kaarsje. Sterkte
    Liefs Ankie en Leon van Zuylen

    BeantwoordenVerwijderen