zondag 26 april 2009

vakantie naar de veluwe

De dames helemaal zenuwachtig om hen vriendinnen weer te zien,en een weekje vakantie.
Vandaag al het een en ander gepakt morgen de rest is niet heel veel ,mag niet van Eef ,vind dat ik altijd te veel mee neemt,vrouwen eigenschap?We nemen de zonnebrand mee en de regenspullen want je weet het hier maar nooit,maar mag de pret niet drukken en we gaan lekker genieten met zijn 8,een beetje voorproef op volgend jaar misschien,de reis naar China al is Eef nog niet overtuigd ervan om volgend jaar te gaan.We gaan het zien eerst de komende vakantie maar een beleven,en alle mooie momenten opslaan om vast te houden,voor mijn,Eef en voor de meiden.
Mijn voeten en handen doen het redelijk natuurlijk blijven smeren,wel heb ik weer pijn in mijn onderkant van de linker enkel een pijn die ik nog kan herinnen van de vorige keer dat ik chemo had toen kwam het ook pas later,als je eenmaal maar op gang bent gaat het goed en zakt de pijn wel.Spierpijn is er nog wel niet zo erg dat ik er last van onder vind. Nog tot donderdag chemotabletten en dan ben ik met deze kuur klaar,is er weer rust voor mijn lijf voor een week.
Tot volgende week allemaal want ik heb geen laptop zodat ik kan bij schrijven,jullie een fijne week en geniet ook van al die mooie momenten van het leven,niet vergeten!!

5 opmerkingen:

  1. Ga lekker genieten, meis.
    Even zonder pc is ook wel eens goed, even echt alle aandacht voor elkaar.
    Veel plezier en maak er een onvergetelijke week van!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Monique,
    Als je dit leest ben je op vakantie geweest en ik hoop dat het gezellig was.
    Want door het weer moet je pret niet laten drukken om wat tijd met elkaar door te brengen dat is toch de hoofdzaak.
    Ik hoop dat alles goed gaat en dat je lekker van het mooie voorjaar gaat genieten.
    he de groetjes allemaal en ik spreek je nog wel een keer.

    groetjes en liefs merian en de rest van de fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne week fam. en geniet ervan regen of zon, het mag de pret niet drukken, Monique probeer de zorgen thuis te laten en geniet met volle teugen. groetjes, Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom thuis, Monique...!!
    Hoop dat je genoten hebt.
    Groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monique, mag ik vragen hoe het nu gaat?

    BeantwoordenVerwijderen