vrijdag 24 april 2009

Vanavond met mijn meiden en mijn zus en der meiden naar Ciske de rat musical in Den Haag,gaat vast heel gezellig worden een goed begin voor de vaknatie de meisjes hebben wel liefs twee weken vakantie,nog een middagje school en dan heerlijk rustig aan opstaan en lekker genieten van elkaar,al zal het soms voor mijn misschien ook wel vermoeiend zijn maar gaat goed komen.
Mijn lijf is wat stram en stijf en last van mijn onderrug,maar misschien komt dit door de APD deze kan ook spierpijn veroorzaken.
Volgende week misschien mijn pruik af Lianne vind dat het kan Milou is nog niet enthousiast hierover vind het nog te kort,als het koud is blijft hij met die rede op,maar niet schrikken als jullie een ander Monique tegen komen is wel even wennen weer dat korte koppie.

3 opmerkingen:

  1. Lieve monique en meisjes,

    Heel veel plezier vanavond en geniet van de komende 2 vrije weken!!
    Ik stuur je met dit berichtje extra veel energie mee!

    Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier meis, en geniet maar volop.
    Ja, die spierpijn is heel goed mogelijk van de adp, zakt ook weer hoor, maar kan zomaar weer terugkomen op een vermoeide dag.
    Laat je er niet door weerhouden, het gaat echt weer minder worden.
    Hou goede moed en alle goeds.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Wat goed dat je gaat fietsen, en..... natuurlijk sponsoren we je.
    Geniet lekker van jullie vakantie je hebt het verdient en natuurlijk de kanjers van je ook. Veel plezier en doe ze de groetjes.\
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen